نمایش پست تنها
  #48  
قدیمی 03-31-2010
زکریا فتاحی آواتار ها
زکریا فتاحی زکریا فتاحی آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2008
محل سکونت: پاوه
نوشته ها: 1,479
سپاسها: : 20

120 سپاس در 80 نوشته ایشان در یکماه اخیر
زکریا فتاحی به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

لیون 3 - بوردو 1
ديدار فرانسوي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا به نفع المپيك ليون تمام شد


ديدار سراسر فرانسوي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در دور رفت به نفع المپيك ليون تمام شد. دو گل ليساندرو لوپز ، يك رشته واكنش‌هاي ديدني هوگو لوريس دروازه بان ليون و برخي اشتباهات خط دفاعي بوردو باعث شد تا ليون در ديدار سه شنبه شب با نتيجه سه بر يك بر بوردو حريف هموطن خود پيروز شود.
لوپز در دقيقه دهم بازي ليون را پيش انداخت اما مروان شاماخ مهاجم بوردو چهار دقيقه بعد با يك ضربه سر نتيجه را يك بر يك مساوي كرد .
ميشل باستوس گوش برزيلي ليون در دقيقه ‪ ۳۲‬از يك زاويه بسته نتيجه را دو بريك كرد و سرانجام لوپز از روي نقطه پنالتي در دقيقه ‪ ۷۷‬سدريك كاراسو دروازه بان بوردو را در تشخيص جهت توپ به اشتباه انداخت و پيروزي تيمش را تضمين كرد .
كلود پوئل سرمربي ليون ميزبان ديدار رفت دو تيم به يك كانال تلويزيوني فرانسه گفت : بوردو براي به ثمر رساندن يك گل در بيرون خانه به اينجا آمده بود. گل تساوي تا حدي بر ما تاثير داشت . ولي ما ضمن درخشش بر بازي تمركز كرده و پيش رفتيم .
در همين حال ، لوريس دروازه بان ليون و تيم ملي فرانسه كه با مهارهاي ديدني خود نقش بسزايي در اين پيروزي داشت از نتيجه اين دبدار ابراز خوشحالي كرد.
وي كه در دقيقه ‪ ۶۱‬سد راه يك شوت سرضرب شاماخ شد و يك يك فرصت گلزني را از حريف گرفت گفت : اين بازي تا حدي ديوانه وار بود و مي‌توانست به نفع هر يك از هردو تيم تمام شود. اما سرانجام يك چرخش به نفع ما داشت .
اين نتيجه به عدم شكست بوردو در ليگ قهرمانان اروپا در فصل جاري پايان داد ولي ليون لوپز و سيدني گوو گوش ملي پوش فرانسوي خود را به دليل محروميت در ديدار برگشت در هفتم آوريل در اختيار نخواهد داشت .
__________________

درمان غم عشق بگویم که چه باشد
وصل است و بهار است و می بربط و چنگ است
....
زنهار مرو هیچ سوی بیشه ی عشاق
چنگال غمش تیزتر از چنگال پلنگ است

----
ئه و روژه ی "مه جنون" له زوخاو نوشی ...مه ینه ت فه وتانی، کفنیان پوشی
من بومه واریس له قه وم و خویشی . . . سپاردی به من ئازاری و ئیشی

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید