نمایش پست تنها
  #4  
قدیمی 05-05-2010
ZZRSS آواتار ها
ZZRSS ZZRSS آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
محل سکونت: KARAJ
نوشته ها: 330
سپاسها: : 15

15 سپاس در 13 نوشته ایشان در یکماه اخیر
جدید

"پسر آدم، دختر حوا" یکی از پرفروش‌ترین فیلمهای نیمه اول سال می‌شود


مدیر پخش فیلم سینمایی "پسر آدم، دختر حوا" به کارگردانی رامبد جوان پیش‌بینی کرد این کمدی یکی از پرفروش‌ترین فیلمهای اکران نیمه اول سال 89 باشد. منوچهر زبردست به خبرنگار مهر گفت: فیلم "پسر آدم، دختر حوا" به کارگردانی رامبد جوان اوایل تیرماه در گروه سینمایی عصر جدید روی پرده می‌رود. آنونس فیلم را سعید حاجی میری ساخته و از هفته آینده در سینماها نمایش داده می‌شود.
زبردست افزود: "پسر آدم، دختر حوا" یک کمدی تازه و جذاب است که ساختاری حرفه‌ای دارد، فیلم می‌تواند یکی از امیدهای جذب مخاطب در نیمه دوم سال باشد. با توجه به امتیازهایی که دومین تجربه کارگردانی رامبد جوان دارد فکر می‌کنم این فیلم می‌تواند یکی از پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلمهای نیمه اول سال 89 باشد.
"پسر آدم، دختر حوا" با بازی رامبد جوان، حامد کمیلی، مهناز افشار و شیلا خداداد داستان دو وکیل دادگستری است که با هم اختلاف نظر دارند، سعید حاجی میری این فیلم را تهیه کرده است. فیلم سینمایی "لج و لجبازی" به کارگردانی مهدی برقعی و بازی سارا خوئینی‌ها، امیر جعفری و سحر قریشی داستانی کمدی دارد.
مدیر پخش موسسه سبحان‌گستر ادامه داد: فیلم سینمایی "لج و لجبازی" اواسط تیرماه در گروه سینمایی قدس روی پرده می‌رود، علی رشیدی برای این فیلم آنونس ساخته است. پخش آنونسهای این فیلم از فروردین‌ماه در سینماها شروع شده است.







__________________
*********************

يه تشكر خشگ و خالي هم خوبه

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید