نمایش پست تنها
  #2  
قدیمی 05-09-2010
T I N A آواتار ها
T I N A T I N A آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,337
سپاسها: : 0

66 سپاس در 58 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

در سه روز اول اكران؛
«شیر و عسل» معیریان به مرز 40 میلیون رسید


خبرگزاری فارس: در حالی كه تنها سه روز از اكران فیلم سینمایی «شیر و عسل» ساخته «آرش معیریان می‌گذرد این فیلم توانست به مرز 40 میلیون تومان برسد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «شیر و عسل» جدیدترین فیلم كمدی اكران سینماهای كشور است كه از روز چهارشنبه در گروه عصر جدید به جای فیلم «سلام بر عشق» در تهران به روی پرده است كه در ادامه روند استقبال از فیلم‌های كمدی، فیلم جدید «آرش معیریان» نیز با استقبال مواجه شد.

بر اساس این گزارش، «شیر و عسل» در روز چهارشنبه را با فروشی 7 میلیونی آغاز كرد و در روز پنجشنبه نیز موفق شد 18 میلیون تومان فروش كند كه با فروش 20 میلیونی روز جمعه توانست به مرز 40 میلیون تومان برسد.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «شیر و عسل» براساس فیلمنامه‌ای از قربان محمدپور، داستان شاهرخ خان جوانی 30 ساله و هندی تباری است كه بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی‌گردد تا طبق وصیتنامه ارثیه‌اش را از دایی‌اش تحویل بگیرد...

پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، افسانه پاكرو، علی صادقی، فلور نظری، مهران رجبی، سید محمدرضا وزیری، یوسف صیادی، داریوش سلیمی، حسین رفیعی و احمد پور مخبر در این فیلم ایفای نقش كرده‌اند.

سایر عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:
كارگردانی و تدوین: آرش معیریان؛ نویسنده: قربان محمد‌پور؛ مدیرفیلمبرداری: مجتبی رحیمی؛ صدابردار: بابك اخوان؛ دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز: سوسن دین‌محمد؛ طراح صحنه و لباس: شیرین شازده‌احمدی؛ طراح گریم: مسعود افشار؛ آهنگساز: امیر توسلی؛ جانشین تولید: سیدمحمدرضا وزیران؛ صداگذاری و تصویربردار پشت صحنه: علی رشیدی؛ تهیه‌كننده، مجری طرح و مدیر تولید: سیدمحسن وزیری.



__________________
زندگي با صدا شروع ميشه بي صدا تموم ميشه، عشق با ترس شروع ميشه با شك تموم ميشه، دوستي هر جايي ميتونه شروع بشه اما هيچ جا تموم ميشه.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید