نمایش پست تنها
  #3  
قدیمی 12-07-2010
sharareh1 آواتار ها
sharareh1 sharareh1 آنلاین نیست.
کاربر خيلی فعال
 
تاریخ عضویت: Aug 2010
محل سکونت: مشهد
نوشته ها: 964
سپاسها: : 1,827

1,432 سپاس در 313 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

ارش باران مصنوعي از فردا در تهران
محمد جواد محمدي*زاده در گفت*وگو با خبرنگار جامعه فارس، با بيان اين*كه هيئت دولت تصميمي درباره تعطيلي تهران طي روزهاي آتي نگرفته است*، گفت: با توجه به اين*كه هواي تهران در مرز هشدار قرار دارد و ميزان آلاينده*ها نسبت به 2 تا 3 روز گذشته كاهش يافته است همچنين با توجه به پيش*بيني سازمان هواشناسي مبني بر وزش باد طي روزهاي آينده و ناپايداري هوا تعطيلي تهران منتفي است.

وي در ادامه گفت: بر اساس مصوبات قبلي همچنان طرح زوج و فرد تردد خودروها به منظور كاهش آلودگي در تهران اجرا مي*شود ضمن اين*كه همچنان تا اطلاع ثانوني ادارات دولتي نيز يك ساعت زودتر تعطيل مي*شوند.

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست در ادامه افزود: قرار شد 40 درصد از كاركنان دولت از طريق دوركاري وظايف خود را انجام دهند و همه دستگاه*ها مكلف شدند اين امر را به طور جدي دنبال كنند تا پرسنل از طريق خطوط اينترنت وظايف خود را انجام دهند.

وي همچنين با بيان اين*كه روش*هايي درباره كاهش آلودگي هوا در دستور كار قرار گرفته است، گفت: قرار است هواپيماهاي كوچك در اين رابطه تجهيز شوند تا از طريق آب*پاشي بتوانند مقداري از غلظت آلاينده*هاي هوا بكاهند.

محمدي*زاده گفت: اين روش قرار است با توجه به هماهنگي بين وزارت جهاد كشاورزي، سازمان هواشناسي و سازمان محيط زيست از فردا اجرايي شود؛ ضمن اين*كه در صورت بروز احتمالي مشكل اين اقدام از پس فردا اجرايي مي*شود.

وي گفت: وزارت جهاد كشاورزي اين هواپيماها را در اختيار دارد و قرار است تعدادي از قزوين به تهران منتقل شوند؛ در حال حاضر 4 فروند در تهران آماده است و 10 هواپيما براي پاشيدن آب به صورت پودر در آسمان تهران استفاده مي*شود.

هواپيماهاي وزارت جهاد كشاوزي تحت امر محيط زيست
--------------------------------------------------------------------

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست تصريح كرد: بايد اين روش را تجربه كنيم؛ اين اقدام تا 2 روز انجام مي*شود و در صورت پاسخگو بودن ادامه خواهد يافت.

محمدي*زاده گفت: وزارت جهاد كشاورزي دستورات لازم را در اين زمينه صادر كرده تا هواپيماها تحت امر محيط زيست باشند.

وي تأكيد كرد: سياست دولت اين است كه حتي*المقدور تعطيلي نداشته باشيم و اميدواريم با اجراي اين روش*ها مشكل آلودگي هواي تهران حل شود.

محمدي*زاده در مورد تعطيلي دانشگاه*ها و مدارس در تهران نيز گفت: اين امر بسته به شرايط هر روز است؛ در صورتي كه كميته اضطرار آلودگي هواي تهران تشخيص دهد ممكن است كه مقاطعي را تعطيل كنيم.
__________________
سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ، گرفتن خودت از آن ها باشد
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید