نمایش پست تنها
  #1  
قدیمی 10-31-2007
SonBol آواتار ها
SonBol SonBol آنلاین نیست.
معاونت

 
تاریخ عضویت: Aug 2007
محل سکونت: یه غربت پر خاطره
نوشته ها: 11,775
سپاسها: : 521

1,688 سپاس در 686 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض خاصيت ضدسرطاني روغن زيتون

روغن زيتون بهترين ضدسرطان و ضدبيماري هاي كرونر قلب است . مصرف روغن زيتون خالص كه از نظر آنتي اكسيدان مانند اسيداولئيك غني است , براي جلوگيري از سرطان كولون , سرطان سينه و پوست و بيماري هاي كرونر قلب بسيار مفيد است .
همچنين فنولي موجود در روغن زيتون به علت فعاليت آنتي اكسيداني است كه اين آنتي اكسيدانها قادرندراديكالهاي آزاد را حذف كنند و مسئول محافظت در برابر پراكسيداسيون هستند در نتيجهاز بروز سرطان جلوگيري مي كنند


.
روغن زيتون بهترين داروي سرفه
روغن زيتون , در رفع سرفه هاي خشك همراه با حالتهاي تحريك آميز و بيماريهايي كه ايجاد التهاب در دستگاههاي داخلي مي كند مفيد است .

روغن زيتون نرم كننده و ملين و صفرابر است و از آن براي رفع سنگهاي صفراوي , رفع يبوستهاي مزمن , قولنجهاي ناشي از نفريت و مسموميت استفاده مي كنند. وي افزود : برگ درخت زيتون , بازكننده مجاري عروقي سطحي است و باعث پايين آمدن فشار خون مي شود بدون آنكه اثر مضعف قلب داشته باشد و همچنين براي آن اثر ضدقند و اوره خون نيز قائل شده اند و حالت برافروختگي را از بين مي برد.
در طب سنتي معتقدند كه جوشانده غليظ برگ زيتون در رفع عوارض نقرس و رماتيسم موثر است و همچنين در پيشگيري از ارترواسكروز و تصلب شرايين موثر است و از بين برنده عفونتهاي قارچي و يا عفونتهاي ايجادشده از طريق مخمرها و همچنين در از بين بردن برخي كرمها نيز موثر است .
__________________
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید