نمایش پست تنها
  #351  
قدیمی 01-27-2012
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض مطالعات استان در زمینه طرحهای گردشگری بسیار ضعیف است

استاندار كرمانشاه:
مطالعات استان در زمینه طرحهای گردشگری بسیار ضعیف است

كرمانشاه - استاندار كرمانشاه گفت: متاسفانه مطالعات استان در زمینه اجرای طرحهای گردشگری بسیار سطح پایین و معمولا طرحهای پیشنهادی پیش پا افتاده است.





به گزارش خبرنگار ایرنا 'سید دادوش هاشمی' عصر چهارشنبه در نشست ستاد گردشگری استان كرمانشاه گفت: گردشگری و میراث فرهنگی مسئله بسیار مهم روز دنیا است كه اجرای طرحهای ساماندهی برای این امور نیازمند تخصص، تجربه و مطالعه دقیق منطقه می باشد.

وی افزود: نباید در چنین اموری كه متعلق به همه مردم یك منطقه و فرهنگ و تمدن ما است، كوچكترین كوتاهی انجام دهیم و چنین طرحهایی را در حد رفع تكلیف انجام بدهیم.

وی با اشاره به ساماندهی و فضاسازی در اطراف سراب روانسر گفت: باید طرح جامع این طرح مطابق با منطقه بومی خود ساخته شود و نه اینكه طرحی به صورت مصنوعی و بوستان مانند را برای آنجا تهیه كرد.

وی در خصوص ساماندهی محوطه تاریخی بیستون هم گفت: همه نهادهای ذیربط باید نهایت تلاش خود را انجام دهند كه این مجموعه جهانی تا قبل از عید نوروز علاوه بر زیبا سازی، مشكلات مهم آن از قبیل روشنایی و برق رسانی آن برطرف شود.

وی در باره ساماندهی طاقبستان نیز گفت: متاسفانه بعضی از مسوولان با كوتاهی و ضعف نشان دادن هنوز نتوانسته اند مشكلاتی چون انتقال كبابیها به قسمت فانفار، جابجایی دكه ها و قهوه خانه های سر راه را حل كنند و این مشكلات بسیار كوچك را چون كوهی بزرگ می كنند كه جای تاسف دارد.

وی افزود: كلیه این قهوه خانه ها، كبابی ها و دكه هایی كه در مسیر ساخت طرح جامع قرار دارند بایستی هرچه سریع تر مطابق با قانون رفتار كنند و الا برخورد قانونی لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در استان هیچ طرح گردشگری وارد مرحله اجرایی نخواهد شد مگر اینكه طرح جامع آن در این ستاد مصوب شود و قطعا با مسوولینی كه به این موضوع توجه نكنند برخورد خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اتمام ایام سوگواری و آغاز ماههای شاد چون میلاد حضرت رسول و فرا رسیدن دهه مبارك فجر باید اقدامات لازم را برای فراهم كردن برنامه ها و فضایی مناسب برای جشن و شادی مردم فراهم آوریم و این موضوع را تا عید نوروز ادامه دهیم كه انشاءالله مردم مسلمان و مومن ما بتوانند در این ایام از نشاط و شادی مناسبی برخوردار شوند.
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید