نمایش پست تنها
  #352  
قدیمی 01-27-2012
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه آخرین وضعیت ورزش استان را تشریح كرد

مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه آخرین وضعیت ورزش استان را تشریح كرد

كرمانشاه - مدیركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مركز كرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت ورزش استان و برنامه های این اداره كل برای توسعه و تقویت آن پرداخت.





به گزارش ایرنا، مهدی گردانی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا، ضمن تشریح آخرین وضعیت ورزش استان از این خبرگزاری بازدید و ابراز امیدواری كرد از این پس تعامل رسانه رسمی كشور با بخش ورزشی افزایش یافته و شاهد انتشار آخرین اخبار از سوی این رسانه معتبر باشیم.

وی با قدردانی از اطلاع رسانی صحیح از سوی دفتر خبری ایرنا در عرصه های مختلف بخصوص حوزه های مختلف ورزشی، اخبار این رسانه را كاملا قابل اعتماد خواند و گفت: خبرنگاران ایرنا مركز كرمانشاه با اخبار و گزارشهای خود همواره ثابت كرده اند كه به اطلاع رسانی صحیح و دقیق در جهت تنویر افكار عمومی اهمیت می دهند.

گردانی در ادامه این نشست وضعیت كلی ورزش استان را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: خوشبختانه در سالیان اخیر رشد ورزش كرمانشاه رشد قابل ملاحظه ای داشته كه حضور موفق تیمهای ورزشی و ورزشكاران استان در میادین و رقابتهای مهم داخلی و حتی بین المللی گواه این مطلب می باشد.

وی با بیان اینكه خوشبختانه اكثر هیات های ورزشی كرمانشاه نیز فعال بوده و با جدیت زیرنظر فدراسیون های مربوطه، برنامه های خود را دنبال می كنند، خاطرنشان كرد: سازمان ورزش و جوانان استان نیز با تمام توان سعی كرده كه هیات های فعال و موفق را كمك و تشویق به فعالیت های گسترده تر كند.

مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه، یادآور شد: همانگونه كه بحث تشویق روسای موفق هیات های ورزشی را دنبال می كنیم، با روسای آن دسته از هیات ها كه عملكرد چندان موفقی نداشته و ضعیف و منفعل عمل می كنند، قطعا برخورد و در صورت بهبود نیافتن وضعیت آن ها، این افراد را از سمت خود عزل خواهیم كرد.

وی در پایان این بخش از صحبت های خود، ابراز امیدواری كرد روند رو به پیشرفت ورزش استان ادامه یافته و شاهد موفقیت تیم ها و ورزشكاران كرمانشاه در رقابت ها و لیگ های مختلف باشیم.
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید