نمایش پست تنها
  #526  
قدیمی 05-05-2012
mohammad.90 آواتار ها
mohammad.90 mohammad.90 آنلاین نیست.
مدیر بخش ورزش
 
تاریخ عضویت: Jan 2012
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 3,335
سپاسها: : 7,242

6,424 سپاس در 3,063 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض خداداد عزیزی: کریمی را ضایع نکنید ؛ پروین برای حضورم در پرسپولیس 500 هزار تومان می خواست

خداداد عزیزی: کریمی را ضایع نکنید ؛ پروین برای حضورم در پرسپولیس 500 هزار تومان می خواست
سرمربی ابومسلم و بازیکن سابق تیم ملی گفت: «نتایج پرسپولیس زجرآور و در حد فاجعه است.»




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی در ماه های اخیر یکی از منتقدان اصلی مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بوده اما در حال حاضر سعی می کند نسبت به افندی چندان انتقاد نکند چرا که عده ای او را متهم کرده اند، به دلیل مشکلات شخصی گذشته اش با دنیزلی منتقد این مربی ترک تبار شده است.
او نسبت به شرایط پرسپولیس در حال حاضر حرف های جالبی زده که مشروح آن را در ذیل می خوانید.

* خدا را شکر آبرو ریزی نشد
پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی هیچ حرفی برای گفتن نداشت، پرسپولیس خوش شانس بود که گل های بیشتری نخورد چون اگر این اتفاق می افتاد، آبروریزی می شد، پرسپولیس مقابل الهلال روز خیلی بدی داشت و اصلاً بازیکن خوب در زمین نداشت. جای شکرش باقی است که بازیکنان الهلال عربستان در این دیدار از موقعیت هایی که به دست آوردند، استفاده نکردند آنها چند بار با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد اما به گل نرسیدند و گرنه یک نتیجه عجیب و بحث برانگیز رقم می خورد. الهلال روز خوبش بود اما از موقعیت هایش به خوبی استفاده نکرد تا پرسپولیس با حداقل گل ممکن این بازی ببازد.

* توقع هواداران
هواداران پرسپولیس در این دیدار علیه بازیکنان تیم شعار دادند، بالاخره هواداران همیشه توقع دارند به خصوص از استقلال و پرسپولیس که تیم های اول و دوم ایران هستند. این تیم ها همه جانبه حمایت می شوند، چه از طرف دولت و چه توجه رسانه های تصویری و مطبوعات سپس هواداران به درستی توقع دارند که تیم های محبوب شان هیچ وقت در شرایط بد نباشند. توقع هواداران پرسپولیس بی جا نیست و کاملاً طبیعی است، تیمی که اینقدر برایش هزینه شده و این همه ستاره جذب کرده، نباید در تهران و مقابل 75 هزار نفر تماشاگر که با جان و دل تیم شان را تشویق می کنند، جلوی الهلال دست و پا بسته باشد.

* نتایج فاجعه بار پرسپولیس
پرسپولیس در 6 بازی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فقط 2 امتیاز کسب کرده که این نتایج زجرآور است، واقعاً فاجعه است،‌ برای پرسپولیس که می گویند زلزله است،‌ این نتایج واقعاً درد آور است.

* پرسپولیسی ها بی غیرت نیستند
بازیکنان پرسپولیس بی غیرت نیستند، اینکه هواداران پرسپولیس آنها را بی تعصب و بی غیرت خوانده اند را قبول ندارم، به هر حال تماشاگر تحت تأثیر فضا و جو استادیوم قرار می گیرد و یک سری لیدر روی سکوها به صورت کاملاً خودجوش شعار می دهند و هواداران هم تکرار می کنند. یک زمانی هستند که مربی در یک جمع خصوصی مثلاً در رختکن به بازیکنانش می گوید که بی غیرت هستند. آن شرایط فرق می کند چون مربی می خواهد بازیکنان تیمش را تحریک کند اما وقتی تماشاگر می گوید، تحت تأثیر جو قرار گرفته است، هیچ بازیکنی در زمین راه نمی رود.

* مسی هم روز بد دارد
توقعات از علی کریمی خیلی بالاست و اگر در یک بازی بد کار کند و روزه ایده آل او نباشد، تماشاگر نباید نگران باشد و اعتراض کند، فکر می کنم هواداران پرسپولیس اگر کمی تحمل کنند، همه چیز درست می شود. علی کریمی که جای خود دارد حتی بهترین بازیکن جهان هم روز بد دارد، لیونل مسی هم مقابل چلسی روز بدش بود و هم پنالتی خراب کرده و هم 2 گل صددرصد را نزد و یکی از دلایل اصلی حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا بود، مسی مقابل رئال مادرید هم روز خوبش نبود و بارسا ال کلاسیکو را باخت.

* کریمی دنبال ثابت کردن چیزی نیست
علی کریمی مقابل الهلال روز خوبش نبود و کم لطفی است که او را جلوی تیغ بگذارند و سرش را ببرند چون کریمی سال ها زحمت کشیده و به اینجا رسیده است. کریمی دوباره به روزهای خوبش بر می گردد و اگر هم برنگردد، دنبال ثابت کردن چیزی نیست چون تا به امروز خیلی چیزها را ثابت کرده است. علی کریمی یکی از سطوره های پرسپولیس است و به خاطر یک یا دو بازی بد نباید علیه او شعار بدهند. هواداران پرسپولیس او را ضایع نکنند چون کریمی به تنهایی خیلی بازیها را برای این تیم در آورده است.

* دنیزلی هم مقصر است
وقتی عملکرد یک تیم را آنالیز می کنیم، نمی شود نقش سرمربی را در نظر نگرفت، به هر حال دنیزلی هم اشتباهاتی در این بازی ها داشته که پرسپولیس چنین نتایج ضعیفی در بازی های اخیرش کسب کرده است و نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآوده کند. نمی خواهم در مورد دنیزلی زیاد صحبت کنم چون در پاس با من مشکل داشت و الان در مورد او حرف بزنم، عده ای می گویند با دنیزلی مشکل شخصی دارم اما 7 هفته قبل از پرسپولیس حریفانش را شکست می داد، همه می گفتند دنیزلی تیم را متحول کرده است. الان نامردی است که همه مشکلات را گردن استیلی بیندازیم و بگوییم او تیم را بد بسته است و وقتی تیم می برد، هیچ یادی از استیلی نکنیم. در هر صورت وقتی تیم نتایج خوبی می گرفت، دنیزلی کارش را خوب انجام می داد و الان هم نمی شود گفت تاثیری در نتایج بد پرسپولیس نداشته است. من هفته هفتم به ابومسلم رفتم و در شرایط که خودم تیم را نبسته بودم، در این تیم کار کردم. الان که ابومسلم به لیگ برتر صعود نکرده، نمی توانم بگویم که بی تقصیر بودم. یک سری اشتباهات داشتم و در بعضی از بازی ها امتیاز نگرفتم و در نهایت ابومسلم نتوانست به لیگ برتر صعود کند پس من هم در این نتایج مقصر بودم.

* توقعی جز این از دنیزلی نبود
دنیزلی شکست مقابل الهلال را پذیرفت و این باخت را گردن گرفت. توقعی هم جز این از یک مربی حرفه ای مثل دنیزلی نبود و باید هم چنین اظهارنظری می کرد چون تیمش بازی بسیار حساس و مهمی در برابر الشباب امارات در خانه حریف دارد و با این اظهار نظر حاشیه را کم کرد و به تیمش آرامش داد.

* پرسپولیس بدبسته شده است
مشکل اصلی پرسپولیس در سالیان گذشته و به خصوص امسال این است که خوب یار نگرفته و بد بسته شده است. علی دایی با تیمی که خودش بسته بود، بالاخره قهرمان جام حذفی شد و با آن نفرات بد کار نکرد اما امسال پرسپولیس خوب بسته نشد و جنس این تیم جور نبود. پرسپولیس در تمام خطوط مشکل دارد و بازیکنان کلیدی در پست های مختلف نداشت تا بتواند نتیجه بگیرد به همین دلیل گاهی اوقات خوب نتیجه می گرفت و در بعضی بازی ها بد نتیجه گرفت.

* پرسپولیس شادابی لازم را ندارد
باید درون یک تیم باشی تا بفهمی چرا نتیجه نمی گیرد. پرسپولیس الان شادابی لازم را ندارد و به نظر می رسد از نظر بدنی بازیکنان این تیم در شرایط مطلوبی نیستند و به همین دلیل است که مقابل اهلال عربستان در ورزشگاه آزادی توان حمله به دروازه حریف را نداشتند و نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه الهلال ایجاد کنند.

* نتایج سپاهان به خاطر تفکرات کرانچار است
نیم فصل در کیش بودم و سپاهان هم آنجا اردو زده بود. به نظر من اگر سپاهان امروز نتیجه می گیرد، به خاطر تفکرات کرانچار و تمرینات سخت و پرفشار او در نیم فصل بود. سپاهان در کیش تمرینات بسیار خوبی انجام داد و نتیجه اش را امروز می گیرد و می بینیم که در لیگ برتر و آسیا پرقدرت جلو می رود.

* پروین از ما 500 هزار تومان می خواست
در مورد اینکه می گویند پیراهن پرسپولیس برتن بعضی از بازیکنان این گشاد است، من نمی توانم اظهار نظر کنم اما معمولا نتایج این تیم نشان می دهد که پیراهن پرسپولیس بر تن بازیکنانش گشاد است یا تنگ و مردم به خوبی قضاوت می کنند. سال 70 یا 71 بود که در تیم فتح بازی می کردم و به این اتفاق یکی از دوستان به دیدن علی پروین در نمایشگاه سورتمه رفتیم. علی آقا به ما گفت هر کسی که می خواهد به پرسپولیس بیاید باید 500 هزار تومان بدهد چون پیراهن پرسپولیس اعتبار دارد که من گفتم می خواهم به بهمن بروم و به پرسپولیس نرفتم اما امروز می بینیم که پیراهن پرسپولیس به راحتی و با مبالغ بالا تن هر بازیکنی می شود. پرسپولیس در یک فصل 8 گل می خورد اما الان فقط در 2 بازی مقابل سایپا و تراکتور سازی 8 گل خورده است. این تیم پرسپولیس است و مردم توقع دارند حتی اگر پول، امکانات و بازیکن نداشته باشد، نتیجه بگیرد.
__________________
ای بنده تو سخت بی وفایی ،
از لطف به سوی ما نیایی

هرگه که ترا دهیم دردی ،
نالان شوی و به سویم ایی

هر دم که ترا دهم شفایی ،
یاغی شوی و دگر نیایی . . .
ای بنده تو سخت بیوفایی ...
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید