نمایش پست تنها
  #160  
قدیمی 06-19-2008
Maad آواتار ها
Maad Maad آنلاین نیست.
کاربر حرفه ای
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 10,124
سپاسها: : 0

299 سپاس در 262 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض


روسیه 2 - 0 سوئد



پاولیوچنکو گل اول روسیه را به ثمر رساند

تاریخ: چهارشنبه 18 ژوئن، 29 خرداد
زمان: ساعت 18:45 به وقت گرینویچ
(23:15 به وقت تهران)
مکان: اتریش، شهر اینزبروک
اشتادیون تیوولی نئو
روسیه در دور بعد به مصاف هلند خواهد رفت


روسیه 2 - 0 سوئد
روسیه برای اولین بار پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به مرحله یک چهارم نهایی یک تورنمنت عمده فوتبال رسید.
آندری آرشاوین، بازگشت از محرومیت را با افزودن به اختلاف ایجاد شده در نیمه اول جشن گرفت تا روسیه با عبور از مانع سوئد به یک چهارم نهایی صعود کند و به انتظار رویارویی با هلند بنشیند.
سوئد که برای اولین بار در هشت سال گذشته نتوانست از مرحله گروهی یک تورنمنت عمده فوتبال صعود کند، عملا در برابر تاکتیک روسیه متوقف شد و حرفی برای گفتن نداشت.
در دقیقه 24 و پس از چند پاس سریع که دفاع سوئد را از هم باز کرد، پاولیوچنکو مقابل دروازه سوئد توپ را از الکساندر آنیوکوف دریافت کرد و گل اول را به ثمر رساند.

گروه D: آتش زیر خاکستر

سوئد نیمه دوم را در شرایطی آغاز کرد که می دانست برای صعود چاره ای به جز زدن حداقل یک گل ندارد، اما روسیه در دقیقه پنجم نیمه دوم، و در یک ضد حمله سوئد را شوکه کرد.
آرشاوین، ستاره تیم زنیت روسیه (قهرمان جام یوفا) با دریافت پاسی از یوری ژیرکوف با پای راست گل دوم روسیه را نیز به ثمر رساند.
روسیه عملا مانند تیمی بازی می کرد که چیزی برای از دست دادن ندارد، اما در عین حال اجازه استفاده از هیچکدام از نقاط ضعف خود را به سوئد نداد.
بازیکنان روسیه بارها خود را به پشت بازیکنان خط میانی و دفاع سوئد رساندند و ساختار خط دفاعی سوئد را که برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کردند به هم ریخته بودند.
این شرایط به ویژه در دقایق آخر بازی فشار بر روی سوئد را افزایش داد اما گل دیگری وارد دروازه ها نشد؛ هر چند بازیکنان روسیه دو بار هم با ضربات خود تیر دروازه سوئد را به لرزه درآوردند.
با این پیروزی، گاس هیدینک مربی روسیه موفق شد بار دیگر یک تیم تحت هدایت خود را به مرحله حذفی یک تورنمنت عمده فوتبال برساند.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید