نمایش پست تنها
  #820  
قدیمی 05-17-2012
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض شهریه مدارس غیردولتی بزودی اعلام می شود

رییس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش:

شهریه مدارس غیردولتی بزودی اعلام می شود


كرمانشاه - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشاركتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: بزودی الگوی ثابت شهریه برای مدارس غیردولتی در كشور اعلام می شود.





به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش روز پنجشنبه به نقل از 'فرشته حشمتیان' در گردهمایی كارشناسان امور شوراها، انجمن اولیا و مربیان و امور زنان آموزش و پرورش كرمانشاه افزود: شهریه مدارس غیردولتی كه قبلا پایه ثابتی نداشت در سال تحصیلی جاری ثابت شد و از مقطع ابتدایی 350 هزار تومان راهنمایی، 450 هزار تومان و متوسطه 600 هزار تومان اخذ می شد.

وی افزود: امسال نیز الگوی ثابت شهریه اعلام خواهد شد و بزودی شهریه سال آینده تحصیلی با درصدی افزایش نسبت به سال جاری اعلام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینكه در راستای برنامه های تحولی در آموزش و پرورش مثلث خانه - اجتماع - مدرسه، محور تربیت در آموزش و پرورش است، گفت: باید آموزش و پرورش تقویت شود و این تقویت با پشتیبانی خانواده ها صورت می گیرد.

حشمتیان گفت: نقش و مسوولیت خانواده ها در تربیت فرزندان یك نقش كلیدی است.

وی در ادامه با بیان اینكه 20 میلیون ولی دانش آموز در كشور داریم، گفت: اولیاء نقش موثری در كمك به آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت دارند.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در ادامه تصریح كرد: 680 شورای آموزش و پرورش در سطح كشور وجود دارد كه هم اكنون 75 درصد اعضای شوراهای آموزش و پرورش در كشور از مدرك تحصیلی لیسانس برخوردار هستند.

وی در ادامه از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان ظرفیت خوب یاد كرد و گفت: این شوراها نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند.

حشمتیان در ادامه با بیان اینكه هم اكنون آموزش و پرورش كشور ما ایام طلایی را سپری می كند، توضیح داد: در راس آموزش و پرورش وزیری است كه خودش از جنس معلمان است و همه مقاطع را پشت سر گذاشته و به خوبی به همه مشكلات آگاه است.

وی در پایان این همایش از خانواده ها خواست تا با تعامل بیشتر با آموزش و پرورش، این نهاد را در تربیت نسل آینده كمك كنند.

در ادامه این گردهمایی جلال امینی مدیركل آموزش و پرورش استان كرمانشاه با بیان اینكه هیچ نهاد تربیتی و آموزشی و پرورشی در جهان بدون مشاركت خانواده ها موفق نیست، گفت: دانش آموزان روزانه چهار ساعت در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و 20 ساعت وقت خود را در خانواده می گذرانند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش بدون مشاركت مردم نمی تواند تلاش موثری انجام دهد.
مدیر كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه در ادامه با بیان اینكه معاونت توسعه، مشاركت های مردمی و خانواده از پركارترین و حساس ترین حوزه های آموزش و پرورش است، گفت: باید نهایت تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های خانواده ها انجام دهیم.
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید