نمایش پست تنها
  #2  
قدیمی 11-22-2007
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Wink معرفی یک گوشی متفاوت و جدیدا پرطرفدار در ایران- iPhone

آیفون اختراع برتر سال!

مجله Time گوشی آیفون را به عنوان اختراع برتر سال انتخاب کرد!
نکته جالب اینجاست که، با اینکه امکان تایپ و نوشتن با آیفون بسیار دشوار است، سرعت این گوشی بسیار پایین است. سایز بزرگی دارد، امکان پیام فوری یا همان IM در آن وجود ندارد، گران است، فقط در برخی شبکه ها کار می کند، فایلهای mp3 را به سختی و پس از تبدیل به فرمت itune پخش می کند، امکاناتی مثل GPS , MMS و A2DP را ندارد، برنامه های office را اجرا نمی کند، بازی ندارد، حالت Flight Mode را ندارد، از فرمت جاوا در صفحات وب پشتیبانی نمی کند، بلوتوث آن فقط با دیگر گوشیهای آیفون کار می کند و...
اما به عنوان اختراع سال انتخاب شد!

بد نیست بدانید این مجله برای معرفی آیفون 5 دلیل هم آورده است:




1. آیفون زیباست

بسیاری از کمپانیهایی که امروزه تولید کننده های مطرح گوشی هستند به طراحی های ظاهری یا زیبایی منوها آنقدرها اهمیت نمی دهند، اما آیفون هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ گرافیک نرم افزاری، برنامه ها و منوها واقعا شاهکار است.


2. همه چیز در آیفون لمسی است

شرکت Apple مخترع امکان تاچ اسکرین و صفحات نمایش لمسی نبوده اما می توان گفت از این تکنولوژی به درستی و در جای مناسب استفاده کرده است. در واقع مهندسین پروژه آیفون در طراحی و ساختار منوها و کارایی با امکان لمسی بودن صفحه نمایش واقعا خوب عمل کرده اند. این امکان، حس دستکاری کردن فیزیکی اطلاعات و فایلها را به کاربران می دهد، حرکت بین آلبوم عکسها، کلیک کردن لینکها، بزرگ و کوچک کردن عکسها و خیلی کارهای دیگر، همه با لمس انگشتان انجام می شوند.



3. آیفون گوشیهای دیگر را ارتقا می دهد

یک نکته جالب در مورد گوشی آیفون این است که با داشتن طراحی فوق العاده جالب بیشتر کمپانی ها در صدد اضافه کردن این خصوصیات و ویژگیها به تولیدات خود هستند و بنابراین می توان گفت آیفون حس رقابت را در بین برندهای مختلف تقویت کرده و موجب رشد و ارتقای گوشیهای دیگر خواهد شد.



4. آیفون یک گوشی نیست، یک پلات فورم است!

شرکت Apple آیفون را به عنوان یک گوشی ارائه نداده بلکه به عنوان یک کامپیوتر رومیزی با ویژگیهای فوق العاده و سیستم عامل مکینتاش، با ساختار استیل ضد خش و در کل به عنوان یک بلات فرم نوین ارائه داده است. شاید بتوان گفت این گوشی، یکی از ایده های سال 2007 را با این مضمون که تکنولوژی و کامپیوتری شدن، مخصوص دنیای مجازی نیست و باید در درون زندگیهای مردم شکل بگیرد، را به خوبی ارائه داده است.همانطور که در همین سال Google نیز امکان نقشه یابی Google maps را ارائه داد که در خیابانها و در جریان زندگی از آن استفاده می شود.




5. آینده درخشان آیفون

آیفون تا الان د رحدود 4/1 میلیون گوشی فروش داشته که این مقدار، رقم بسیار خوبی برای یگ گوشی جدید در یک مدت کوتاه است، اما بد نیست بدانید که همچنان این گوشی د رحال ارتقا و پیشرفت است به طوریکه کلیه نرم افزارها، اینترفیس و امکانات آن قابل آپدیت شدن و به روز رسانی هستند. این ویژگی را در ipod که محصول دیگری از Apple است نیز می توان دید، به طوریکه پس از 4 سال عرضه با اینترفیس و کارایی‏های جالبش هنوز هم درصدر player ها قرار دارد.


__________________
This city is afraid of me
I have seen its true face
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید