نمایش پست تنها
  #18  
قدیمی 01-26-2009
shabhaye_mahtabi آواتار ها
shabhaye_mahtabi shabhaye_mahtabi آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2007
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,411
سپاسها: : 8

68 سپاس در 39 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

"فرهاد اقطار" سرپرست دفتر پيشگيري از اعتياد سازمان بهزيستي كشور، از راه‌اندازي «خط ملي مشاوره اعتياد»، تا پايان بهمن ماه جاري به مناسبت سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش ایسنا، با بيان اين كه با همكاري ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال راه‌اندازي اين خط مشاوره هستيم، افزود: با شماره تلفن‌هايي كه در آينده‌اي نزديك اعلام مي‌شود، مردم از سراسر كشور مي‌توانند تماس برقرار كرده و خدمات مشاوره تلفني در زمينه راه‌هاي پيشگيري و درمان اعتياد را دريافت كنند.

به گفته وي، اين تلفن ملي همچنين به عنوان خطي كمكي براي راهنمايي متقاضيان تماس گيرنده جهت مراجعه آن‌ها به نزديك‌ترين مركز درماني و يا معرفي خدمات مورد نياز آن‌ها مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. همچنين آدرس مراكز درماني سازمان بهزيستي، وزارت بهداشت، مراكز مشاوره، كيلنيك‌هاي مثلثي سازمان زندان‌ها و سازمان‌هاي حمايت كننده توسط اين خط به متقاضيان ارائه مي‌شود.

سرپرست دفتر پيشگيري از اعتياد سازمان بهزيستي كشور افزود: همچنين چنان چه مردم سوالي در مورد اعتياد و مواد مخدر مصرفي خود و يا آن چه در بين حوانان به عنوان مواد مصرفي رايج داشته باشند، سوالات آن‌ها توسط روان‌پزشك، پزشك، مشاور و مددكاران پاسخ داده و در صورت لزوم به خط تلفن 148(خط مشاوره تلفني دولتي سازمان بهزيستي كشور)، ارجاع داده مي‌شوند.

اقطار با بيان حضور تيم پاسخگو در سه شيفت كاري، ساعات كاري اين تيم را هشت صبح تا 9 شب اعلام كرد.
وي تعداد اپراتورهاي پاسخگو به تلفن‌ها را 18 اپراتور خواند و به ايسنا گفت: در صورت استقبال مردم از اين خط تلفن كه شماره‌هاي آن به زودي اعلام مي‌شود، تعداد اپراتورها افزايش مي‌يابد.

سرپرست دفتر پيشگيري از اعتياد سازمان بهزيستي كشور در پايان از برگزاري همايش ملي اعتياد در استان فارس و در ماه جاري خبرداد.
با تشکر فریبا
__________________
من هنوز ایمان دارم مادرم را خواهم دید
وقتی تمام دیوار بیمارستان تیتر زده اند : آی ... سی .... یو
این فشار ها که به خونت می آیند ،
تمام رگ هایم از بهشت متنفر می شوند
که زیر پایت را خالی می کنند ...
" هومن شریفی "

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید