نمایش پست تنها
  #11  
قدیمی 09-20-2009
deltang deltang آنلاین نیست.
کاربر عالی
 
تاریخ عضویت: Mar 2009
محل سکونت: TehrAn
نوشته ها: 6,896
سپاسها: : 0

200 سپاس در 186 نوشته ایشان در یکماه اخیر
deltang به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

پیام رسانی تطبیق داده شده با صفحه لمسی

منوی پیام ها نسبت به چیزی که در 5800 اکسپرس موزیک شاهد آن بوده ایم ، هیچ تغییری نداشته است. اما مشکلاتی که باید در این نسخه حل می شدند کاملا رفع شده اند.
نوکیا 5530 اکسپرس موزیک از تمامی فرمت های رایج پیام رسانی SMS ، MMS و Email پشتیبانی می کند. همه این پیام ها از یک ویرایشگر مشترک برای ویرایش پیام ها استفاده می کنند که برای همه آشنا است.




گوشی نوکیا 5530 اکسپرس موزیک همچنین از یک ویرایشگر مخصوص برای ضبط پیام های صوتی استفاده می کند. همانند نسخه های قبلی در این جا هم می توانید از صداهای آماده استفاده کنید یا اینکه صدای جدیدی را ضبط کرده و آنرا به کار گیرید. رابط تمامی ویرایشگرها شبیه به هم است.
گزارش تحویل هم می تواند فعال شود و در هنگام تحویل هر پیام به گیرنده به صورت منوی بازشویی به شما در صفحه اصلی نمایش داده شود. این گزارشات قابلیت ذخیره شدن در یک پوشه جداگانه در بخش پیام ها را هم دارند.
اگر بدون ذخیره یا فرستادن یک پیام بخواهید از ویرایشگر خارج شوید ، گوشی پیغامی مبنی بر ذخیره پیام در پوشه drafts یا نادیده گرفتن آنرا را به شما نمایش خواهد داد.
وقت آن رسیده است تا در مورد گزینه های وارد کردن متن در نوکیا 5530 اکسپرس موزیک صحبت کنیم. گوشی یک صفحه کلید حرفی/عددی به شما نمایش می دهد که با استفاده از شتاب سنج ، در هنگام افقی کردن گوشی به طور خودکار به یک صفحه کلید QWERTY تبدیل می شود. 5800 اکسپرس موزیک در ابتدای عرضه اش این قابلیت را نداشت.




گزینه بعدی ، در نوکیا 5530 اکسپرس موزیک، قابلیت تشخیص دست خط است. این قابلیت به خوبی کار می کند و تقریبا تمامی متون نوشته شده را تشخیص می دهد. شما با تمرین می توانید این قابلیت را بهبود ببخشید و ببینید که گوشی چطور کاراکترهای متفاوت را از هم تشخیص می دهد.



بخش ایمیل کاملا مناسب است و تقریبا تمامی نیازهای مربوط به ایمیل را برآورده می کند. تنظیمات آسان ایمیل که در گوشی های اخیر نوکیا شاهد آن بوده ایم در این گوشی هم قابل ملاحظه اند. با این تفاوت که این بخش در این گوشی لمسی است و بنابراین به ورود اطلاعات کمتری نیازمند است.
اگر شما از هرکدام از سرویس های ایمیل عمومی استفاده می کنید (که شمار سرویس های پشتیبانی شده به هزار عدد می رسد) ، تنها کاری که باید برای ارسال و دریافت ایمیل بکنید این است که نام کاربری و کلمه عبور خودتان را وارد نمایید. نوکیا 5530 اکسپرس موزیک تمامی تنظیمات مرتبط را برای راحتی شما ظرف چند ثانیه دانلود می کند.
بعلاوه در این جا می توانید برای سرویس دهنده هایی که هم از POP و هم از IMAP استفاده می کنند ، یکی از این دو پروتکل را برای دسترسی به ایمیل هایتان انتخاب نمایید. که در نسخه قبلی این امکان وجود نداشت.



آدرس های چندگانه ایمیل و پروتکل های امنیتی مختلف در این گوشی پشتیبانی می شوند و شما می توانید از سازگاری نوکیا 5530 اکسپرس موزیک با اکثر سرویس دهنده های ایمیل لذت ببرید.
در این بخش امکان دانلود تمامی ایمیل ها و یا فقط سرتیتر آن ها وجود دارد و می توانید گوشی را برای چک کردن دائمی ایمیل ها یا با وقفه چک کردن آنها تنظیم نمایید. یک قابلیت جالب به شما اجازه می دهد که ارسال ایمیل های تان را برای نخستین باری که یک اتصال اینترنتی در دسترس خواهد بود تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید از هزینه های مربوط به اینترنت خود بکاهید و ارسال ایمیل ها را تا زمانی که یک اتصال بی سیم در دسترس خواهد بود به تاخیر بیاندازید.
این بخش از ضمیمه ها و امضاها هم پشتیبانی می کند و به سختی می توانید فقدان کارآیی خاصی را در این بخش حس کنید. علاوه بر این رزولوشن صفحه بالاتر و اندازه بزرگتر صفحه نمایش ، خواندن ایمیل ها را به تجربه ای بهتر از گوشی های سری E مبدل می کند.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید