نمایش پست تنها
  #12  
قدیمی 09-20-2009
deltang deltang آنلاین نیست.
کاربر عالی
 
تاریخ عضویت: Mar 2009
محل سکونت: TehrAn
نوشته ها: 6,896
سپاسها: : 0

200 سپاس در 186 نوشته ایشان در یکماه اخیر
deltang به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

پخش کننده موسیقی

پخش کننده موسیقی این گوشی که همان پخش کننده گوشی 5800 اکسپرس موزیک است، بسیار شبیه به این نرم افزار در ویرایش سوم سیستم عامل سیمبین است. فقط چند تغییر جزئی در جهت سازگاری بهتر با صفحه نمایش لمسی انجام گرفته است.
این مساله به معنی آن نیست که پخش کننده موسیقی به اندازه کافی توانمند نباشد. مسلما این پخش کننده ، بیش از حد مورد نیاز توانایی دارد. اگرچه اندکی تغییر ، لازم به نظر می رسید. گذشته از این ها ، رابط کاربری لمسی به جذابیت کار با این بخش می افزاید و باعث زیباتر شدن آن می شود.
می توانید آهنگ هایتان را با توجه به نام خواننده ، آلبوم ، سبک یا آهنگساز مرتب کنید و همین طور امکان جستجوی فایل ها هم با تایپ بخشی از نام آن ها وجود دارد. ایجاد Playlist های شخصی هم به راحتی امکانپذیر است.
افزودن آهنگ ها به Library گوشی به سادگی با انتخاب گزینه Refresh انجام می شود. مجبور نیستید که آهنگ هایتان را حتما بوسیله نرم افزار PC Suite به گوشی منتقل کنید.



با پشتیبانی این گوشی از فرمت های مختلف ، سخت می شود فایلی را پیدا کرد که به وسیله آن قابل پخش نباشد. از امکان Album art هم پشتیبانی می شود .شما مجبور نیستید که از تنظیمات پیش فرض صدای گوشی استفاده کنید و می توانید از اکولایزرهای مختلفی که برای این منظور در نظر گرفته شده اند ، استفاده نمایید. اگر به نظر ناکافی می رسد ، امکان ایجاد اکولایزرهای اختصاصی نیز در این گوشی تعبیه شده است.



مثل همیشه ، امکان پخش موسیقی در حالت پس زمینه هم وجود دارد. در این حالت یک نوار در حالت Standby به نمایش درآمده و مشخصات آهنگ در حال پخش رانمایش می دهد.در صفحه اصلی می توانید ، حالت های پخش با مکث را انتخاب کرده و یا به آهنگ های بعدی حرکت کنید. با استفاده از کلید Media که در بالای صفحه قرار دارد ، می توانید به حالت اصلی پخش کننده موسیقی بازگردید.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید