نمایش پست تنها
  #16  
قدیمی 09-20-2009
deltang deltang آنلاین نیست.
کاربر عالی
 
تاریخ عضویت: Mar 2009
محل سکونت: TehrAn
نوشته ها: 6,896
سپاسها: : 0

200 سپاس در 186 نوشته ایشان در یکماه اخیر
deltang به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

قابلیت های ارتباطی خوب نسبت به قیمت

فقدان ارتباطات داده ای پر سرعت در نوکیا 5530 اکسپرس موزیک احتمالا عرضه این گوشی را در بازارهای 3G با مشکل مواجه می کند اما در کشورهایی که این امکان وجود ندارد یا گران است ، احتمالا قابلیت Wi-Fi این گوشی مورد توجه قرار خواهد گرفت. GPS هم در مشخصات این گوشی جای ندارد اما سایر امکانات ارتباطی در آن به خوبی پوشش داده شده اند.هم امکان بلوتوث و هم USB از استانداردهای نسخه 2 استفاده می کنند و واضح است بلوتوث از A2DP هم پشتیبانی می کند. متاسفانه 5530 بر خلاف گوشی های اخیر نوکیا از طریق پورت microUSB شارژ نمی شود.
Wi-Fi و UPnP هم در دسترس هستند . در واقع امکان ارتباطی Wi-Fi یکی از بهترین قابلیت های نوکیا 5530 اکسپرس موزیک به شمار می رود و این گوشی را به یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های مجهز به Wi-Fi بازار مبدل می کند.
در غیاب شبکه های 3G شما مجبورید که به GPRS و EDGE برای انتقال داده های شبکه ای اعتماد کنید . پشتیبانی چهار بانده از GSM امکان استفاده از گوشی را در سرتاسر دنیا امکانپذیر می سازد.
نوکیا 5530 اکسپرس موزیک با یک اسلات کارت حافظه کامل می شود. با استفاده از کارت خوان می توانید داده هایتان را با سرعت بالاتری انتقال دهید.
و در پایان باید به سوکت صوتی 3/5 میلی متری اشاره کنم که به شما اجازه می دهد از هدست های دلخواه تان در این گوشی استفاده کنید . خروجی تلویزیون در این گوشی در نظرگرفته نشده است.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید