پی سی سیتی

پی سی سیتی (http://p30city.net/index.php)
-   برنامه های پاکت پی سی و ویندوز موبایل Windows Mobile & Pocket PC (http://p30city.net/forumdisplay.php?f=99)
-   -   عدم فعال بودن Ir - Mci در پاکت پی سی (http://p30city.net/showthread.php?t=7486)

امیر عباس انصاری 01-16-2009 06:06 PM

عدم فعال بودن Ir - Mci در پاکت پی سی
 
نقل قول:

نوشته اصلی توسط noorani (پست 38026)
با سلام و عرض خسته نباشید
در تنظیمات گوشی من در قسمت conect via: گزینه ای بنام MCI وجود نداره.
گزینه های موجود عبارتند از :
my work network;my isp;work;secure wap network;the wap network;the internet
کدام را انتخاب نمایم
ضمناً در قسمت Gateway چیزی نباید بنویسیم؟
با تشکر

در مورد Mms ام ام اس بیشتر بدانیم (مقاله آموزشی بسیار مفید و مهم)

سلام و خوش آمدین:53:
به لینک بالای یه سر بزنین
باور کنید مطالب جالبی درش موجوده
خصوصا توضیحاتی مبنی بر دریافت و ارسال ام ام اس از طریق GPRS که مشکل و مشغله فکری و کاری شما و خیلی عزیزان دیگر هم شده این روزها....
با دقت به تفاوت بین شبکه 3g و شبکه مبتنی بر GPRS دقت کنید.
متوجه میشین که در جی پی آر اس شما باید ار طریق یک سایت واسطه و با رمز و پسورد ام ام اس رو دریافت کنید
بازهم همون حرف من شد;)
به متخصصان پاکت پی سی و شرکت HTC و دفاتر رسمی همراه اول جهت راه اندازی ام ام اس مراجعه کنید.
(عیب از گوشی شما نیست... سیستم ام ام اس همراه اول و دیگر اپراتورها 3g نیست و متاسفانه GPRS هست و کار کردن و راه اندازیش دنگ و فنگ داره مثل اینترنت دایال آپ)
موفق باشین:53:

mina45 02-08-2010 03:46 PM

ممنون دوست عزیز سبز باشید

امیر عباس انصاری 02-09-2010 11:02 AM

یه بار دیگه یه توضیح کامل راجع به اینگونه مشکلات جی پی آر اس و سرویس فرستادن ام ام اس توسط جی پی آر اس در ایران میدم

1- شما باید و باید به یک دفتر خدمات ارتباط همراه اول بروید
2- شما باید و باید فرم و تعهدنامه ای را پر کنید
3- شما باید و باید منتظر یک مسیج از طرف سایت بمونید
4- شما باید و باید از طریق اینترنت به سایت همراه اول بروید و شماره خودتان را وارد کرده و نوع گوشی خود را اعلام کنید
5- شما باید و باید که یک نرم افزار سبکی که پل ارتباطی بین گوشی و شبکه است را از شبکه طبق اطلاعاتی که در اینترنت و در سایت همراه اول زدین بهتون داده میشه را روی گوشیتون نصب کنید
6- شما باید و باید که گوشیتونو ریستارت یا خاموش و روشن کنید تا جی پی آر اس و ام ام اس فعال بشه
7 - مبارکه شما الان جی پی آر اس و ام ام اس دارین

ضمنا
هیچ ربطی نداره که سیمکارتتون Ir-tci باشه یا Ir-mci چون من خودم قدیمیشو دارم و دارم از جی پی آر اس و ام ام اسش همزمان استفاده میکنم
اونم روی K750 مدل عهد تیرکمون!!

پس دیگه بهانه نیارید
برین تعهد بدین
فروم پر کند
اس ام اسش اومد برین پورتال اینترنتی همراه اول
ثبت نام
ذکر مدل گوشی
و
مبارکه


اکنون ساعت 11:43 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)