موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #564  
قدیمی 04-19-2010
forrest آواتار ها
forrest forrest آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: کرج
نوشته ها: 353
سپاسها: : 35

47 سپاس در 28 نوشته ایشان در یکماه اخیر
forrest به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

ئاخر چون...چون؟
من و تو ده توانین خوین له ناو چاوانی ئه م توفانه بسرین
چه قو له ده ستی ئه و دره ختانه ده ربهینین له باخچه ی گشتیدا خویان ده کوژن
خه م له دلی کوتره کانی سه ر گومه ز و مناره کاندا ده ربهینین
خه م له دلی ئه و ریشولانه دا ذه ربهینین که من و تو نایانناسین
برینی گیایه ک ببیسین... شکانی چلیک له هه نار تیمار بکه ین.
که رویشکیکی چکوله له پشیله کان بکرینه وه (که ئه وانیش دلیان نه شکیت)
په پووله کان فیر بکه ین که ده بیت که میک زورتر بن
مردن تیبگات که که میک زیاتر له به ر ده رگاکه مان دوور بکه ویته وه.

__________________
سوال نکن تا به تو دروغ نگویند
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید