موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #565  
قدیمی 04-19-2010
forrest آواتار ها
forrest forrest آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: کرج
نوشته ها: 353
سپاسها: : 35

47 سپاس در 28 نوشته ایشان در یکماه اخیر
forrest به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

سه یر که ن گه ر ئاوینه ش نه مینیت، من خوم له هه موو مه خلووقه کاندا ده بینم
گه ر زه مانیش نه مینیت، جوانتر و سافتر خوم له ده ره وه ی زه ماندا ده بینم!
__________________
سوال نکن تا به تو دروغ نگویند
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید