
04-22-2010
|
 |
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی 
|
|
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172
3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
تۆ بمبووره..
ئیسماعیل ئیسماعیل زاده-سلێمانی
ئهوه ساڵانێکه
لێبوردن مانگ تازیهبار دهکا و
ئهستێرهش بۆ یهک مانگ گۆش دهکرێ
بچێته پشت کێو!
لێرهوه زۆرن ئهوانهی دهڵێن:
| تامی ماچیش..
ههر بۆ یهک دوو باران خۆشه |
ئهدی پهرداخهکان چهند رۆژ پڕ دهکهن و
چهند ساڵ ههڵدهخهڵهتێن؟!
دڵنیابه رادێی
تاریکیی له جگهرهیهکی ناشارهزادا تام بکهی
لهبیرت بێ
ههرچی باسی بهختی گوڵه پاییزه بکهی
با-
دهمێکه کۆڵانهکانمی دۆڕاندووه
ده باسی سبهی مهکه
به سێبهر ئاخنراوه..
باشه باش
دهزانم ماندووی!!
وهبیر خۆتی بێنهوه
له نێوان خهونێکی هیلاک و
"نیگار"ی گهڕهکێکی ئاوێنهد
منێک
بێ نیشان دهمرێ
ئیدی ناچاری
لاوکێکی ناتهواو به نۆتی شکاوی باوه بچڕی!!
__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن
دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی
خالید حسامی( هیدی )
|
|
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید
|
|