موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #589  
قدیمی 04-22-2010
behnam5555 آواتار ها
behnam5555 behnam5555 آنلاین نیست.
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی

 
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172

3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
behnam5555 به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

تۆ بمبووره..

ئیسماعیل ئیسماعیل زاده‌-سلێمانی

ئه‌وه‌ ساڵانێکه‌
لێبوردن مانگ تازیه‌بار ده‌کا و
ئه‌ستێره‌ش بۆ یه‌ک مانگ گۆش ده‌کرێ
بچێته‌ پشت کێو!

لێره‌وه‌ زۆرن ئه‌وانه‌ی ده‌ڵێن:
| تامی ماچیش..
هه‌ر بۆ یه‌ک دوو باران خۆشه ‌|

ئه‌دی په‌رداخه‌کان چه‌ند رۆژ پڕ ده‌که‌ن و
چه‌ند ساڵ هه‌ڵده‌خه‌ڵه‌تێن؟!

دڵنیابه‌ رادێی
تاریکیی له‌ جگه‌ره‌یه‌کی ناشاره‌زادا تام بکه‌ی

له‌بیرت بێ
هه‌رچی باسی به‌ختی گوڵه‌ پاییزه‌ بکه‌ی
با-
ده‌مێکه‌ کۆڵانه‌کانمی دۆڕاندووه‌
ده‌ باسی سبه‌ی مه‌که
‌ به‌ سێبه‌ر ئاخنراوه‌..

باشه‌ باش
ده‌زانم ماندووی!!
وه‌بیر خۆتی بێنه‌وه‌
له‌ نێوان خه‌ونێکی هیلاک و
"نیگار"ی گه‌ڕه‌کێکی ئاوێنه‌د
منێک
بێ نیشان ده‌مرێ
ئیدی ناچاری
لاوکێکی ناته‌واو به‌ نۆتی شکاوی باوه‌ بچڕی!!
__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن

دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی

خالید حسامی( هیدی )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید