نمایش پست تنها
  #234  
قدیمی 12-10-2010
مهدی آواتار ها
مهدی مهدی آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد - مدیر تالار موبایل و دوربین دیجیتال

 
تاریخ عضویت: Jul 2010
محل سکونت: هر کجا هستم باشم،آسمان مال من است!
نوشته ها: 7,439
سپاسها: : 4,552

4,939 سپاس در 1,683 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Lightbulb مظلومی: فوتبال را تعطیل کنند تا خیال همه راحت شود/ هتل جا ندارد بازیکنانمان را نگه داریم!

- سرمربی استقلال پس از لغو دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: «با این شرایط فوتبال را تعطیل کنند تا ما هم تکلیف مان را بدانیم.»


پرویز مظلومی پس از اعلام لغو دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز گفت: «واقعا از این برنامه ریزی خسته شده ایم. ما در طول هفته با همین شرایط تمرین کرده ایم و حالا که آماده برگزاری بازی شده ایم می گویند هوا آلوده است! نمی شد مسئولان محترم سازمان لیگ روز قبل اعلام کنند این بازی لغو شده است تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. الان هتل جا ندارد و نمی توانیم بازیکنانمان را تا 24 ساعت دیگر در هتل نگه داریم. در این شرایط چه کسی باید پاسخگوی این بی برنامگی باشد.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «ما در طول هفته تمریناتمان را در همین آلودگی هوا برگزار کرده ایم. چطور آن زمان برای بازیکنان ضرر ندارد و حالا که روز بازی شده برای بازیکنان خطرناک است. واقعا این وضعیت خسته کننده است و نمی دانیم باید چکار کنیم. بهتر است فعلا فوتبال را تعطیل کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم شود.»

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ و به دنبال تاکید کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی لغو شد. قرار است بازی دو تیم با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه برگزار شود.


خبر آنلاین
19/9/89

__________________
تازه تر کن داغ ما را، طاقت دوری نمانده
شِکوه سر کن، در تن ما تاب مهجوری نمانده
پر گشاید شور و شیون از جگرها ای دریغ !
دل به زخمی شعله ور شد، جان به عشقی مبتلا
بر نتابد سینه ما داغ چندین ماجرا
تازه شد به هوای تو دل تنگ ما ای وای !

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید