موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #1062  
قدیمی 02-09-2011
behnam5555 آواتار ها
behnam5555 behnam5555 آنلاین نیست.
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی

 
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172

3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
behnam5555 به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض


سه‌فه‌ر

دڵۆپ
دڵۆپ
تێگه‌ییشتم
که‌له‌و مه‌ودای ...
ئه‌و هه‌موو مه‌ودایه‌ڕا

چاوم
ته‌نیا ئه‌ستێره‌یه‌که‌
بۆ تینوایه‌تی ته‌مه‌ن

به‌ڵام ئه‌مجار
ئه‌گه‌ر لێم گه‌ڕێی!
بیر له‌سه‌فه‌ر ده‌که‌مه‌وه‌
بیر له‌جاده‌و جێ پێکانی خۆم
که‌بۆ هیچ کوێ ...
تا چوار رێی شاره‌داری
ماندوو نابن

تا چوار رێی شاره‌داری
کۆڵان به‌کۆڵان
جاده‌به‌جاده‌
دوور..........
له‌دوورتریش ..........دوورتر
سه‌ری هه‌ڵگرتووم
له‌نێو خۆما داده‌نیشێ و
بیر له‌سه‌فه‌ر ده‌کاته‌وه‌

محه‌مه‌د ئه‌حمه‌دی.سامال

__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن

دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی

خالید حسامی( هیدی )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید