موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #1065  
قدیمی 02-09-2011
behnam5555 آواتار ها
behnam5555 behnam5555 آنلاین نیست.
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی

 
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172

3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
behnam5555 به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض




ره‌نگه ـــ‌دوایی

پڕ له‌هیجره‌ت
ده‌بێ بنووسم زیندان
له‌وێش .. نا
*
ئه‌و په‌ڕی ــ نا
خه‌ڵوه‌تی منه‌و هیچ
پۆشته‌ده‌بێته‌وه‌هیجره‌ت به‌تۆ
*
من و زیندان
دیوار به‌دیواری فه‌زا
فیز لێئه‌ده‌ین
"هه‌رچی که‌ره‌نگه‌ببێ ..ره‌نگه‌نه‌بێ"(1)

من جه‌ده‌ل به‌"ره‌نگه‌" ده‌که‌م
من ره‌نگه‌وه‌ک سیغار ده‌کێشم
به‌ڵام کێ؟
له‌کونجی ئه‌م باسه‌دا
من ساڵانێکه‌رۆمانسی دوایی ده‌خوێنم
*
ئه‌و په‌ڕی ــ دوایی
له‌سه‌ر خاکێکی تر
پێڵاوه‌کانم چاوه‌ڕێم
ئاسۆکانی ــ ره‌نگه‌ــ رووناکن


بۆکان
محه‌مه‌د ئه‌حمه‌دی.سامال
1-شێخی ئیشراق

__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن

دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی

خالید حسامی( هیدی )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید