نمایش پست تنها
  #253  
قدیمی 03-08-2011
ابریشم آواتار ها
ابریشم ابریشم آنلاین نیست.
کاربر فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 7,323
سپاسها: : 9

155 سپاس در 150 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

تصاویر درختان بادی در پارکهای عمومی

تصاویر درختان بادی در پارکهای عمومی
طراحان با استفاده از توربینهای رایج سه پره، ستونهای بادی به شکل درخت طراحی کرده اند که برای ساخت مزارع بادی در میان مناطق مسکونی، پارکهای عمومی، جاده ها و خیابانها مناسب خواهند بود.

طراحان آلمانی با هدف نزدیک تر کردن مبدلهای انرژی طبیعت به الکتریسیته مناطق مسکونی و ساختارهای مصرف کننده انرژی موفق شدند با الهام از توربینهای عمودی به نام "Eddy" توربینهای بادی درخت مانندی را ابداع کنند که "Power Flowers" یا "گلهای انرژی" نام دارند.
این توربینهای سه پره را می توان در هر جایی نصب کرد و به جای داشتن چندین توربین قدرتمند و کارامد که در سراسر زمین پراکنده شده اند، چند توربین با کارایی کمتر را در نزدیکی منطقه سکونت کاربران به صورت متراکم کار گذاشت.
طراحان این پروژه در اصل با هدف تبدیل مزارع بادی به محوطه ای متناسب با نیازهای مصرف کننده انرژی، این توربینهای درخت مانند را به صورتی طراحی کرده اند که در کنار ظاهری نسبتا زیبا، توانایی تولید انرژی را نیز داشته باشد.
توربینهای "Power Flowers"ستونی فلزی خواهند بود که در بالا شاخه شاخه شده و بر روی هر شاخه می توان سه تا 12 توربین سه پره نصب کرد. این توربینها را می توان در فواصل نزدیکتری از مناطق مسکونی نصب کرد و حتی امکان نصب آنها در پارکهای عمومی، کنار خیابانها و کناره جاده ها وجود دارد.

توربینهای سه پره "EDDY"
بر اساس محاسبات طراحان این توربینها، یکی از این ستونها با داشتن سه توربین می تواند در سرعت بادی برابر پنج متر بر ثانیه سالانه 13 هزار کیلووات بر ساعت برق تولید کند در حالی که آلودگی صوتی آن بسیار کم است. ساختارهای 12 توربینه نیز در سرعت باد مشابه به صورت سالانه از توانایی تولید 55 هزار کیلووات بر ساعت برق برخوردارند.
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از ابریشم به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند :
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید