نمایش پست تنها
  #215  
قدیمی 02-06-2012
FereShteH آواتار ها
FereShteH FereShteH آنلاین نیست.
کاربر خيلی فعال
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 4,317
سپاسها: : 1,663

2,620 سپاس در 1,701 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض فریبا: امیدوارم زائد در آینده به سود استقلال گلزنی کند/در آن 10 دقیقه لعنتی تمرکز نداشتیم

نمی‌خواهیم جباری مثل آندو شود، او باید عمل کند
فریبا: امیدوارم زائد در آینده به سود استقلال گلزنی کند/در آن 10 دقیقه لعنتی تمرکز نداشتیم
خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم ایمون زائد در دیدارهای آینده به نفع استقلال گلزنی کند.



به گزارش خبرگزاری فارس، بهتاش فریبا که در غیاب مظلومی که سرما خورده،‌ به نشست خبری پیش از بازی فردا با سایپا آمده بود گفت:10 دقیقه پایانی دربی 10 دقیقه لعنتی بود. ما در کل دربی تیم برتر میدان بودیم و در نیمه اول هم گل زدیم. در نیمه دوم هم توانستیم به گل برسیم و تیم برتر بودیم. تعداد ضربات ما در برخی از مواقع بازی به بیش 20 پاس می‌رسید اما استارت کار از جای خورد که مهرداد اولادی اخراج شد.
وی ادامه داد: اخراج اولادی باعث شد بازیکنان پرسپولیس انگیزه فراوانی بگیرند و در مقابل بازیکنان ما بی خیال شدند. دنبال این بودیم که گل‌های خود را بیشتر کنیم. هافبک‌ها و مهاجمان ما به دنبال گلزنی در دربی بودند تا در تاریخ ثبت شوند اما تمرکزمان در آن دقایق به هم ریخته بود و تعویض‌های دنیزلی هم بسیار خوب بود.
فریبا تاکید کرد: بعد از اینکه فیلم بازی را دیدیم به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی در تیم ایجاد می‌کردیم اما وقتی تیم دو بر صفر از حریف پیش است و 5 موقعیت گلزنی هم به دست آورده انجام تغییر خیلی لازم به نظر نمی‌رسید. اگر ما بازیکن دفاعی می‌آوردیم خود شما امروز از ما می‌پرسیدید تیم که رو به جلو بود پس چرا بازیکن دفاعی آوردی.

وی اظهار داشت: فاصله گل اول و دوم پرسپولیس فقط یک دقیقه و نیم بود و ما زمانی برای جبران نداشتیم تا آمدیم بفهمیم چه تدبیری بیاندیشیم گل دوم را خوردیم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. این دربی از نظر فنی و کیفی یکی از بهترین دربی‌ها بود و تماشاگرانی که آمدند بازی خوبی تماشا کردند. عادت نداریم بگوییم چند بازیکن خود را نداشتیم، با همین نفرات هم خوب بازی کردیم حتی در بازی‌های که 2 یا 3 گل زدیم به اندازه این دیدار سوار بازی نبودیم. فقط در 10 دقیقه همه چیز از دست رفت. من می‌گویم فوتبال هم مثل کامیپوتر است و هر جلوتر می‌رویم درس‌های بیشتری باید یاد بگیریم.
فریبا در مورد دیدار فردا با سایپا گفت: در دور رفت با این تیم بازی سختی داشتیم و در نهایت یک بر صفر پیروز شدیم. سایپا بسته بازی می‌کند. ما هم در فاصله 3 و 4 روزی که زمان داشتیم بیشتر با بازیکنان صحبت کردیم زیرا کار تاکیتکی زیادی نمی‌توانستیم انجام بدهیم. زمین‌ها خراب بود. فکر می‌کنم با پیروزی مقابل سایپا بتوانیم به خودمان برگردیم و به هدفمان که قهرمانی است بیشتر فکر می‌کنیم و نزدیک می‌شویم.
مربی استقلال در مورد جریمه 5 درصدی کادر فنی گفت: پول راحت به دست می‌آید. 35 سال است که کار کرده‌ام. پول را راحت می‌توان به دست آورد اما وقتی حیثیت از دست برود خیلی مهم است. ما حتی یک دقیقه هم به این جریمه‌های 10 یا 20 درصدی فکر نکردبم فقط برای هواداران ناراحت هستیم.

فریبا در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان که در تمرین کم کاری کرده‌اند جریمه خواهند شد و لیستی در این زمینه تهیه شده خاطرنشان کرد: اصلا چنین خبری نیست. وقتی تیم می‌برد همه در آن سهیم هستند و وقتی هم بازنده می‌شویم از بالا تا پایین همه در آن سهم دارند. اگر یکی از توپ‌هایی که محسن یوسفی زده بود گل می‌شد الان هیچ کدام از این بحث‌ها نبود اما یک لحظه پای یوسفی سر خورد. او هم دوست نداشت سر بخورد، اینها اتفاقات فوتبال است.
وی در مورد غایبان استقلال مقابل سایپا گفت: حمودی 3 اخطاره است و تیموریان و جباری هم مصدوم هستند.
فریبا در مورد وضعیت مصدومیت مجتبی جباری گفت: تکلیف این بازیکن امروز مشخص می‌شود. دکتر کیهانی، دکتر ایرانیان و یک متخصص دیگر در مورد او نظر می‌دهند. دوست نداریم جباری هم مثل تیموریان شود. تیموریان 3 ، 4 هفته کار کرد تا به عمل جراحی نرسد اما در نهایت مجبور شد عمل کند. به همین خاطر می‌خواهیم در مورد جباری با برنامه بهتری عمل کنیم. جباری پارگی مینیسک دارد و احتمالا باید عمل کند و 3 ، 4 هفته دیگر برمی‌گردددقیقا مثل عمل جراحی زندی، تصور می‌کنم اگر او زودتر عمل جراحی کند قبلا از آخر اسفند یعنی حدود 15 اسفند می‌تواند به میدان برگردد. او امروز ام آر ای گرفته و پزشکان در موردش نظر می‌دهند.
مربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که ابراهیم زاده گفته زائد برابر ذوب آهن بازی کرد و استقلالی‌ها می‌توانستند آنجا این بازیکن را شناسایی کنند گفت: فیلم‌های بازی ‌های پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. یکی از آن مسابقات هم بازی ذوب آهن بود اما یک روز، روز یک بازیکن هست و یک روز هم روز یک بازیکن نیست. دربی روز زائد بود و ما هم تمرکز لازم برای یادگیری نداشتیم. امیدوارم زائد در ادامه لیگ موفق باشد.
فریبا در مورد اینکه این آرزوی موفقیت برای زائد با کنایه است یا نه گفت: نه کنایه‌ای نمی‌زنم واقعا امیدوارم موفق شود. هر چه بازیکن خارجی با کیفیت به لیگ ما بیاید فوتبال ما داغ‌تر و بهتر می‌شود. این حرف من کنایه نیست. پرسپولیس با رقبای ما بازی دارد و امیدواریم زائد مقابل آن تیم‌ها نیز قوی ظاهر شود و به نفع ما کار کند. تیم‌هایی که پرسپولیس با آنها بازی دارد مدعی قهرمانی هستند و او می‌تواند با گلزنی به این حریفان نتایج را به نفع ما رقم بزند.
وی در مورد اینکه چه حرفی با هواداران دارد گفت: هواداران همواره نشان داده‌اند در گرما و سرما حامی استقلال هستند. من از آنها عذر خواهی می‌کنم در این چند سال هم سرمای به سرمای روز دربی ندیده بودم. ما به حمایت آنها احتیاج داریم تا بتوانیم جام قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم.
__________________


پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید