نمایش پست تنها
  #45  
قدیمی 11-07-2007
shabhaye_mahtabi آواتار ها
shabhaye_mahtabi shabhaye_mahtabi آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2007
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,411
سپاسها: : 8

68 سپاس در 39 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Talking خبرچین ورزشی

درگيري جواد خياباني با پلیس راهنمايي

سهل‌انگاري ي كمأمور پليس راهنمايي و رانندگي، منجر به فرار راننده‌اي كه به خودروي شخصي جوادخياباني آسيب رسانده‌بود، باعث مشاجره لفظي و درگيري بين اين مجري تلويزيون و مأمورپليس شد.
فرارو: اين حادثه در حالي شب گذشته در حوالي ميدان انقلاب اتفاق افتاد كه كه يك دستگاه پرايد پس از عبور از چراغ قرمز به خودروي جواد خياباني برخورد كرده و در پي آن راننده‌هاي دو خودرو با يكديگر درگير شدند.
راننده خاطي بنا به گفته شاهدان و هم‌چنين جواد خياباني، در پي مصرف مشروبات الكلي تعادل رواني نداشت،به طوری که پس از حضور مأمور پليس نيز همچنان به فحاشي و درگيري باخیابانی ادامه داد.
خياباني كه از اهمال مأمور پليس در برخورد با راننده پرايد، به شدت عصباني شده بود، نسبت به عدم توجه وی اعتراض و در ادامه به مامورجوان پلیس توهين كرد.
با بالا گرفتن دعواي خياباني و مأمور پليس، در حالیکه مردم زيادي در محل حادثه اجتماع كرده بودند، راننده خاطي با نثار فحش‌هاي ركيك از فرصت استفاده كرده و از محل حادثه گریخت.
اين امر ناراحتي بيش‌ترخياباني را در پي داشت و همين امر سبب شد، مأمور پليس، پلاك ماشين وي را توقيف كرده و او را تهديد به شكايت كند.
اين در حالي بود كه خياباني و شاهدان عيني ماجرا مدعي بودند كه خودروي پرايد پس از عبور از چراغ قرمز به خودروي خياباني برخورد كرده و نيز راننده آن نيز بر اثر مصرف مشروبات الكلي بايد مورد برخورد پليس قرار مي‌گرفته‌است.
پس از ساعتي، با ميانجيگري حاضران در محل و نيز ديگرمأموران پليس، مأمور پليس سوار بر خودروي خياباني، محل حادثه را ترك و به مكان نامعلومي عزيمت كردند.
گفتني است جواد خياباني، مجري و گزارشگرچهل‌ويك‌ساله فوتبال، به خاطر سبك خاص گزارشگري موافقان و مخالفان زيادي در بيان اهالي ورزش كشور دارد. اين نكته‌اي است كه شب گذشته در واكنش‌هاي مردم نسبت به حادثه درگيري وي با راننده خاطي پرايد و نيز مأمور پليس قابل مشاهده بود تا جايي‌كه برخي حاضران بدون توجه به موضوع پيش‌آمده او را مورد توهين و تمسخر قرار مي‌دادند.
با تشکر فریبا
__________________
من هنوز ایمان دارم مادرم را خواهم دید
وقتی تمام دیوار بیمارستان تیتر زده اند : آی ... سی .... یو
این فشار ها که به خونت می آیند ،
تمام رگ هایم از بهشت متنفر می شوند
که زیر پایت را خالی می کنند ...
" هومن شریفی "


ویرایش توسط shabhaye_mahtabi : 11-07-2007 در ساعت 09:02 AM
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید