نمایش پست تنها
  #9  
قدیمی 06-17-2008
Maad آواتار ها
Maad Maad آنلاین نیست.
کاربر حرفه ای
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 10,124
سپاسها: : 0

299 سپاس در 262 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

حاشيه‌هايي از ديدار تيم‌هاي استقلال و پگاه/‌٢/ خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

نيمه‌ي دوم ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و پگاه گيلان در فينال جام حذفي حاشيه‌هايي را دربر داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دروازه‌بان پگاه كه در نيمه‌ي اول پيراهن مشكي به تن داشت در نيمه‌ي دوم براي تحريك بازيكنان استقلال پيراهن خود را عوض كرد و پيراهني قرمز رنگ پوشيد.

• "امير قلعه‌نويي" سرمربي تيم فوتبال در نيمه‌ي دوم بسيار عصباني‌تر از نيمه‌ي اول كار را در كنار زمين دنبال مي‌كرد، وقتي بازيكنان تيمش موقعيت‌هايي را خراب مي‌كردند عصبانيت او تا حدي بود كه دستيارانش كنارش آمده و سعي مي‌كردند به او آرامش دهند.

• بطري‌هاي آب آشاميدني كنار زمين در نيمه‌ي دوم همه خالي از آب بودند و بازيكنان به هنگام رفع خستگي براي نوشيدن آب با مشكل مواجه مي‌شدند.

• در نيمه‌ي دوم عكاسان بيشتري نسبت به نيمه‌ي اول پشت دروازه‌ي استقلال تهران حضور داشتند.

• نيروهاي امنيتي كه تا اواخر نيمه‌ي اول در كنار زمين حضور داشتند در نيمه‌ي دوم از دقيقه‌ي 70 وارد زمين شده و در اطراف زمين مستقر شدند.

• فرهاد مجيدي به هنگام تعويض به شدت از سوي هواداران تيم استقلال مورد تشويق قرار گرفت.

• با ملايم شدن گرماي هوا تماشاچيان در تمامي نقاط طبقه‌ي فوقاني استاديوم به طور متراكم جاي گرفتند. آنها از دقيقه‌ي 80 بر تشويق‌هاي خود افزودند و تا پايان 90 دقيقه مدام بازيكنان تيم استقلال را تشويق مي‌كردند.

• از دقيقه‌ي 80 بازي برخي نيروهاي پليس مشغول حصاربندي محل خروج بازيكنان از زمين بازي به رختكن شدند تا احتمالا حوادث ديدار پرسپوليس و سپاهان در بازي پاياني ليگ برتر ديگر تكرار نشود
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید