موضوع: شعر كردي ...
نمایش پست تنها
  #2279  
قدیمی 06-13-2012
behnam5555 آواتار ها
behnam5555 behnam5555 آنلاین نیست.
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی

 
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172

3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
behnam5555 به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض "قه تاري فرمێسك"

"قه تاري فرمێسك"

ساڵه هايه
خه م قه تارچي سيماي ژنه و
قه تاري فرمێسك به ره و وڵاتي نامۆ ده بات.
به ياني زوو
سه ره تاي سه فه ري بوو،
به سه ر هێڵي ده رد و ژانا تێ ئه په ڕي،
به داخه وه جووتيارێكي له خۆ بردووم نه ئه ناسي بينێرمه سه ر رێگاكه ي و
بيگه رێنمه وه بۆ شاري خۆي
شاري چاوم
تازه هه واڵيان پێ داوم
دوێنێ
شوره كچه كه ي دراوسێمان
له سه ر بير و بڕوا ڕوونه كاني
به زيندوويي
شووي كردوه
به گۆڕي ته نگي بێ ئابڕوويي
...

(ز.س)مانیا
28گه لاوێژي2709-سنه
__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن

دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی

خالید حسامی( هیدی )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید