نمایش پست تنها
  #3500  
قدیمی 04-02-2015
behnam5555 آواتار ها
behnam5555 behnam5555 آنلاین نیست.
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی

 
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172

3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
behnam5555 به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

اگر فرصت داریم کمی بیشتر از کمی به جملات ذیل
بیندیشیم.فقط همین!
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنندمابقی یک
سال را نود بار تکرار می کنند . .
نصف اشتباهاتمان ناشی از این است که وقتی باید فکر
کنیم ، احساس می کنیم و وقتی که باید احساس کنیم
فکر می کنیم .
سر آخر، چیزی که به حساب می آید تعداد سالهای زندگی
شما نیست بلکه زندگی ای است که در آن سالها کرده
اید . . .
مشکلات امروز تو برای امروز کافی ست، مشکلات فردا را
به امروز اضافه نکن
اگر حق با شماست خشمگین شدن نیازی نیست و اگر
حق با شما نیست ، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید.

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان


که زندگی می کنی .
برای زنده ماندن دوخورشید لازم است .یکی دراسمان
ویکی در
قلب

__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن

دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی

خالید حسامی( هیدی )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید