
04-02-2015
|
 |
مدیر تاریخ و بخش فرهنگ و ادب کردی 
|
|
تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: مهاباد
نوشته ها: 19,499
سپاسها: : 3,172
3,713 سپاس در 2,008 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
اگر فرصت داریم کمی بیشتر از کمی به جملات ذیل
بیندیشیم.فقط همین!
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنندمابقی یک
سال را نود بار تکرار می کنند . .
نصف اشتباهاتمان ناشی از این است که وقتی باید فکر
کنیم ، احساس می کنیم و وقتی که باید احساس کنیم
فکر می کنیم .
سر آخر، چیزی که به حساب می آید تعداد سالهای زندگی
شما نیست بلکه زندگی ای است که در آن سالها کرده
اید . . .
مشکلات امروز تو برای امروز کافی ست، مشکلات فردا را
به امروز اضافه نکن
اگر حق با شماست خشمگین شدن نیازی نیست و اگر
حق با شما نیست ، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید.
مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان
که زندگی می کنی .
برای زنده ماندن دوخورشید لازم است .یکی دراسمان
ویکی در
قلب
__________________
شاره که م , به ندی دلم , ئه ی باغی مه ن
ره وره وه ی ساوایه تیم , سابلاغی مه ن
دل به هیوات لیده دا , لانکی دلی
تو له وه رزی یادی مه ن دا , سه رچلی
خالید حسامی( هیدی )
|
|
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید
|
|