
|
|||||||
| راهنما | فهرست کاربران | تقویم | نوشته های امروز | جستجو |
| تازه ترین اخبار(حتما ببینید) | نسخه مناسب موبایل | اسلایدهای زیبا |
| شعر و ادبیات در این قسمت شعر داستان و سایر موارد ادبی دیگر به بحث و گفت و گو گذاشته میشود |
![]() |
|
|
ابزارهای موضوع | نحوه نمایش |
|
#541
|
||||
|
||||
گر در گوش پنبه نهم که نشنود صدای تو ..
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت! که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟ که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم استاد فاضل نظری |
| 5 کاربر زیر از رزیتا سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#542
|
||||
|
||||
|
بیخودی حروم میشن لحظه هام به پای تو
تو که دوستم نداری از خیال من برو غم دوری از چشات دلمو میلرزونه بی ستاره شدم و هیچ کسی نمیدونه ![]() ویرایش توسط مهدی : 06-16-2012 در ساعت 03:22 PM. دلیل: حذف لینک عکس |
|
#543
|
||||
|
||||
نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی...
__________________
هر چه در فهم تو آید ، ویرایش توسط رزیتا : 06-15-2012 در ساعت 11:20 AM. |
|
#544
|
||||
|
||||
|
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم با بی خبر مگویید اسرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرد غافل ز خود پرستی ![]() ویرایش توسط مهدی : 06-17-2012 در ساعت 09:24 PM. دلیل: حذف لینک |
|
#545
|
||||
|
||||
|
مهربانیت آنقدر زیباست که سنجاقکی بدون ترس از کف دستت آب خواهد خورد...
__________________
هر چه در فهم تو آید ، |
|
#546
|
||||
|
||||
|
ینجاجآ حَریمِ مــن اَست ... حَریمِ قَلبِ کوچکَم ! ... قفس تنهایی-مَــن ... وَ
حَرفهآےِ نَگُفته اَم ... مَـن دَر این قَفَس به مَعنآےِ عشق رسیده اَم ... وَ دَراین سکوت اَشک ریخته اَم ... وَ به تنهایی -خویش اِعترآف می کُنَم ! ... کَسی دِلَش برآیم نَسوزَد ... مَــن این قَفَس رآ دوست دآرَم وَ تَنهآیـے اَم رآ ! ... وَ حآلآ این بُزُرگتَرین سَرمایه ے مَــن اَست ... کِه عِشق رآ دَر این قَفَس به تَمآشآ نِشَسته اَم |
|
#547
|
||||
|
||||
شعـر ،
__________________
. . . . .
|
| 5 کاربر زیر از ترنم سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#548
|
||||
|
||||
|
چه قدر دلم هوایت را میکند ، حالا که دیگر هوایم را نداری...!
__________________
هر چه در فهم تو آید ، |
| 3 کاربر زیر از ماهین سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#549
|
||||
|
||||
|
میشه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
میشه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد تو شبایی که دریا رنگ غم داره میشه ماهی شد و شبارو عاشق کرد میشه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد آخه بی عشق دنیا سوت و کوره دلت تو سینه س اما خیلی دوره اگه دورت شلوغم باشه انگار دلت دنبال یه سنگ صبوره درسته عشقه و چشم انتظاری ولی بی عشق بازم بی قراری همه دنیا اگه مال تو باشه بازم حس میکنی چیزی نداری خدا با ما قرار عاشقی بست قراری را که با ما بست نشکست اگه پای قرارت هستی امروز هنوزم فرصت عاشق شدن هست
__________________
ای بنده تو سخت بی وفایی ، از لطف به سوی ما نیایی هرگه که ترا دهیم دردی ، نالان شوی و به سویم ایی هر دم که ترا دهم شفایی ، یاغی شوی و دگر نیایی . . . ای بنده تو سخت بیوفایی ...
|
| 3 کاربر زیر از mohammad.90 سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#550
|
||||
|
||||
|
روبه تو سجده می کنم دری به کعبه باز نیست
بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست مرا به بند می کشی از این رها ترم کنی زخم نمی زنی به من که مبتلا ترم کنی از همه توبه میکنم بلکه تو باورم کنی قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد تمام پرسه های من کنار تو سرور شد عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست!
__________________
هر چه در فهم تو آید ، |
| 2 کاربر زیر از ماهین سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
![]() |
| کاربران در حال دیدن موضوع: 36 نفر (0 عضو و 36 مهمان) | |
|
|