
|
|||||||
| راهنما | فهرست کاربران | تقویم | نوشته های امروز | جستجو |
| تازه ترین اخبار(حتما ببینید) | نسخه مناسب موبایل | اسلایدهای زیبا |
| استان کرمانشاه در این تالار به بحث و بررسی مطالب مرتبط به استان کرمانشاه میپردازیم. |
![]() |
|
|
ابزارهای موضوع | نحوه نمایش |
|
#3341
|
||||
|
||||
|
سلام
مطالب تا 1مرداد هستش و بقیه اش پریده!!!!! مثل ایم میمونه زندگیت دنده عقب گرفته باشه! بیاید دیگه ما که تو این 2هقته اشک از چشمامون در اومد! ماشالله ایمیلی هم به ما نزده بودند!!! |
| کاربران زیر از pourya haghighi به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند : | ||
|
#3342
|
||||
|
||||
|
اقا پوریا لطفا این پست رو مطالعه بفرمایید
http://p30city.net/showpost.php?p=270497&postcount=20 متاسفانه شرکت جدید سرور اجازه ارسال ایمیل زیاد رو به ما نمیده و سر "حد" اون مشکل داریم امروز باهاشون تلفنی بحث کردم رضایت دادند حدی رو مجاز بدونن که من طی 3 ماه !!!!!!!!!!! بتونم به همه کاربرام اطلاع رسانی کنم فکر میکنند که اسپم میخواییم بکنیم . روزانه 500 ایمیل رو در نظر گرفتن که مثلا من اگر 300 تاشو بخوام استفاده کنم برای اطلاع رسانی به کاربرهام الان که 90 هزار کاربر داریم میشه 300 روز یعنی 10 ماه طول میکشه ! حالا اجازه 1000 رو دادند اما بازم فایده ای نداره فقط میشه برای کاربرای فعال سایت و قدیمی ها فرستاد . مشکلات زیاده .
__________________
مرا سر نهان گر شود زير سنگ -- از آن به كه نامم بر آيد به ننگ به نام نكو گر بميــرم رواست -- مرا نام بايد كه تن مرگ راست |
| 4 کاربر زیر از دانه کولانه سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3343
|
||||
|
||||
|
چقدر وفا دارن این بچه های تاپیک کرمانشاه!!!!! خوبه سایت به عقب برگشته اگه ....
|
|
#3344
|
||||
|
||||
سلام همشهری های گل و گلاب
__________________
|
| 10 کاربر زیر از آناهیتا الهه آبها سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3345
|
||||
|
||||
|
نچایی!!!! چه خبرته این همه اتز سرما نوشتی ننه سرما!!!! بله دیگه مچتو میگیریم همشهری هاتو ول میکنی میری جنوب جنوبا تاپیک میزنی!!!
|
|
#3346
|
||||
|
||||
|
وای وای وای من امده ام. وای وای
![]() سسسسسسسسسسسسسسسسسلام بشه ها خوفید... ![]() چه موکونین..اقا انقدر دلم برای کرمانشاه تنگیده که نگید.. همه تا را فره دوست میدارم |
| 6 کاربر زیر از گمشده.. سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3347
|
||||
|
||||
صرفا جهت اطلاع !
__________________
|
| 6 کاربر زیر از آناهیتا الهه آبها سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3348
|
||||
|
||||
|
نقل قول:
من رفتم داروخانه کرم ضد آفتاب بخرم 10تومن دادم یارو گفت کمه گفتم مگه 9تومن نبود گفت نه شده 26تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! طی آخرین تحقیقاتی که کردم طی این 2ماه -تنها درآمد ما ،پدرمان بوده!!!! |
| 5 کاربر زیر از pourya haghighi سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3349
|
||||
|
||||
|
سلام دوستان عزیز کرمانشاهی رفتم نمایشگاه بین المللی مشهد و اونجا غرفه کرمانشاه رو دیدم به نیت سایت از لباس های محلی عکس گرفتم ![]() ![]()
__________________
سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران ، گرفتن خودت از آن ها باشد
|
| 8 کاربر زیر از sharareh1 سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
|
#3350
|
||||
|
||||
|
باران می بارد به حرمت کداممان نمیدانم!!!!!
من همین قدر می دانم که باران صدای پای اجابت است خدا با همه وجودش ناز می خرد پس نیاز کن! |
| 6 کاربر زیر از pourya haghighi سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش: | ||
![]() |
| کاربران در حال دیدن موضوع: 82 نفر (0 عضو و 82 مهمان) | |
|
|