نمایش پست تنها
  #1  
قدیمی 05-27-2009
Knazari آواتار ها
Knazari Knazari آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Dec 2007
محل سکونت: پایتخت پارس!
نوشته ها: 232
سپاسها: : 0

2 سپاس در 2 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض غرش یک جوجه دو لیتری !!

Rhys millen racing (RMR)از سوی هیوندای و مدل GENESIS کوپه مدلی که از سوی این کمپانی به عنوا ن یک خودوری اسپرت روانه بازار شد حالا قصد دارد قدم به عرصه مسابقات بگذارد .

کمپانی هیوندای یکی از شرکتهای موفق کره ای در سالهای اخیر بوده که تکنولوژی خود را در آسیا و سایر نقاط دنیا به معرض نمایش گذاشته و از بازار خوبی نیز برخوردار شده است .
ولی آنچه بیش از هر چیز آنرا آزار می دهد ضعف کیفیتی می باشد که چندان رضایت مشتریان را به دنبال ندارد واز فرسودگی زود هنگام اعلام نارضایتی می کنند .

جدا از همه این مسائل GENESIS برای نمایش در عرصه مسابقات خودرا آماده کرده است داخل کابین با ستونها و8رول بار مهندسی ساز و همچنین بکار گیری از تکنولوژی کمپانی SPARCOآراسته شده است .
ساخت قطعات بدنه وسپر ها واسپویلر وباله های آن از جنس وآلیاژ فیبر کربن باعث کاهش چشمگیری در وزن آن ورساندن به کلاس SSR مسابقات شده است .
(باله های آن از جنس فیبر کربن و نوع ART GTC-500 می باشد ) پیشرانه این مدل از نوع 2لیتری و 4سیلندر خطی می باشد و مجهز به توربو شارژر می باشد و این پیشرانه بر اساس قوانین مسابقات بر روی آن نصب گردیده است .

گیربکس وسیستم انتقا ل قدرت آن از نوع HKS به چرخها منتقل می شود که به همراه تکنولوژی مختص خود در زیر بندی خودرو قادر به قابلیتهای قدرتی د رحرکت است .
لاستیکهای آن از نوع SLICKS ساخت بریجستون .پوتنزامی باشد و سیستم ترمز ها از سوی BREMBO تغذیه می شود .
در حال حاضر GENESISآماده حضور در مسابقات می باشد برنامه های آزمایشی آن در دست بررسی قرار دارد .


__________________
!!Come to me and see troubles
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید