بازگشت   پی سی سیتی > ادب فرهنگ و تاریخ > شعر و ادبیات > ادبیات طنز

ادبیات طنز در این تالار متون طنز مناسب و بحث در مورد طنز قرار دارند

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 12-21-2009
Omid7 آواتار ها
Omid7 Omid7 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: نصف جهان
نوشته ها: 9,286
سپاسها: : 14

95 سپاس در 74 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

تقلب رو باید نسبت به موقعیت زمان فرد معلم و ... انجام داد . خب قبل این که چند تا مثال بگم یه تارخچه ای از تقلب خودم بگم :
من تا جایی که یادمه اقلب رو از دوم دبستان شروع کردم . چهارم دبستان رفتیم توی تیم متقلبان حرفه ای . طوری که من مدرک ابتدایی ام رو با تقلب گرفتم ... سال اول راهنمایی دیدم اوضاع بیریخته کسی بلد نیست . این شد که کلاس خصوصی گذاشتیم و به بچه های باجنبه روش های تقلب رو یاد میدادیم سال دوم همه ی کلا از من و هم کلاسی های پارسالم که توی ابتدایی با هم بودیم تمام روش های تقلب رو یاد گرفته بودن طوری که به جز چند نفر بی جنبه که اونا جلو کلاس مینشستن همه تقلشون به راه بود حتی توی یه املاء ساده که معلم هر هفته میگرفت روش های نمیه حرفه ای تقلب به کار برده میشد . اخر سال همه شدن یه پا متقلب ....
سال سوم راهنمایی مدیر مدرسه عوض شد و کلاس بندی کلاس ها رو عوض کرد دیدیم دیگه نمیشه تقلب کرد اخه همه عوض شدن یکی دو ماه گذشت دیدیم نخیر اموزش ما به کلاس های دیگه ای کشیده شده و روش هایی که ما ابدا کرده بودیم هم بلد هستن . نوبت اول سال سوم رو با تقلب البته با کمی ترس گزروندیم ( بماند که بعضی ها لو رفتن ) نوبت دوم بچه های بی جنبه رو شناختیم و از خدمون دور کردیم و به تقلبمون ادامه دادیم . سرتون رو درد نیارم سیکلمون هم با تقلب گرفتیم ( روش هاشو بعد عرض میکنم ) .
وارد اول دبیرستان که شدیم دیدم نه نمیشه همه یه مشت ساده از تقلب چیزی نمیدونن و کسی هم از هم کلاسی های پارسال هم با ما نیست این بود که تنهایی دست به کار شدم و متقلب های کلاس رو شناسایی کردم . تعجب کردم اخه خیلی کم بودن . بین اینا هم نصف بیشترشون یه مشت تازه کارهستن و به طور خیلی فجیع تقلب میکنن و قابل شناسایی هستن . ( مثل یه معتاد که قیافش تابولست ولی میگه من معتاد نیستم ) . این بود که گفتیم بیا بچسبیم به درس امسال تقلب نمیشه .
روش های تقلب زیاد هستن نمیشه گفت ولی من چندتاشو میگم ولی الان حوصله شو ندارم خیلی خشتم اگر دوست داشتین بگین تا بگم براتون .........

تو دانشگاه که دیگه نگو، روشهای مدرن تری وجود داره


((( این داستان ها که گفتم 95 درصدش واقعی بود )))
__________________
مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم
شعر را... ماه را.... و تو را ...
امروز که به اجبار قلبم را ورق زدم
هنوز اولین سطر را نخوانده
تو را به خاطر آوردم و شب هاي مهتاب را...
ولی نه...!! باید ترک کنم
هم تو را....هم شعر را .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی را که به ماه نگاه می کردم...

======================================

مسابقه پیش بینی نتایج لیگ برتر ( اگه دوست داشتی یه سر بزن دوست من )
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 02:01 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها