بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > ورزش Sports > فوتبال > اخبار فوتبال داخلی و خارجی

اخبار فوتبال داخلی و خارجی در این تالار به اخبار فوتبال داخل و خارج از کشور پرداخته میشود

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 05-29-2010
T I N A آواتار ها
T I N A T I N A آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,337
سپاسها: : 0

66 سپاس در 58 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض


باقری: تنها بازیكنی هستم كه هیچ مشكلی با دایی نداشتم
كریم باقری: پرسپولیس به خانه ‌تكانی نیاز دارد


مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای موفقیت در فصل آینده نیازمند خانه‌تكانی در كادر بازیكنانش است.

كریم باقری اظهار كرد: قهرمانی در جام حذفی عنوان خوبی بود كه با تلاش بازیكنان،‌ مربیان و مسوولان تیم بدست آوردیم، هر چند در لیگ جایگاه بهتر از چهارمی برایمان حاصل نشد و انشاا... با خانه‌تكانی كه مدیریت باشگاه در كادر بازیكنان با آوردن نفرات جدید ایجاد می‌كند، بتوانیم كاستی‌های فصل قبل را جبران كرده و موفق‌تر از قبل باشیم.

باقری با بیان اینكه هیچ علاقه‌ای به كار مربیگری ندارد، گفت: من اصلا از كار مربیگری خوشم نمی‌آید. كارم را در آینده در بخش مدیریت هم پیگیری نمی‌كنم. كماكان كه در پرسپولیس هستم و قرارداد دوساله‌ای را امضا كردم و می‌خواهم تا جایی كه توان دارم فوتبالم را ادامه دهم.


وی با تكذیب صحبت‌هایی كه به نقل از او در برخی از مطبوعات ورزشی منتشر شده بود، مبنی بر اینكه با پرسپولیس قهرمانی در آسیا را در فصل آینده می‌خواهد، گفت:


این حرف‌ها را من نزدم. شرایط برای ما سخت است. ما باید اول به دنبال قهرمانی در لیگ باشیم و سپس به قهرمانی در آسیا بیاندیشیم. امیدوارم پرسپولیس در لیگ دهم با شكل و شمایل جدیدش عملكرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد. ما باید لیگ را خوب شروع كنیم و تا رسیدن به موفقیت فرصتی را از دست ندهیم.

باقری همچنین از ارتباط خوبش با علی دایی سرمربی پرسپولیس یاد كرد و گفت: در همان روزهای ابتدایی كه با دایی برخورد داشتم برخی عنوان كردند كه ما با هم اختلاف داریم؛ 15،16 سال است كه با هم دوست هستیم و كوچكترین مشكلی تاكنون در هیچ تیمی نداشتیم. شاید اگر از خود دایی هم بپرسید بگوید كه من تنها بازیكنی باشم كه هیچ‌ وقت با او مشكلی نداشتم.

كاپیتان پرسپولیس همچنین در واكنش به هزینه‌های سنگین دو بازیكن برزیلی این تیم كه مبلغ یك میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است، خاطرنشان كرد: وسلی برازیلیا زیاد برای ما بازی نكرد اما تیاگو فراگو مقداری بازی كرد. البته فكر می‌كنم این مبالغ در ایران هنگفت به نظر بیاید اما در اروپا اصلا به
چشم نمی‌آید.


__________________
زندگي با صدا شروع ميشه بي صدا تموم ميشه، عشق با ترس شروع ميشه با شك تموم ميشه، دوستي هر جايي ميتونه شروع بشه اما هيچ جا تموم ميشه.
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 15 نفر (0 عضو و 15 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 05:46 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها