Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 07-14-2010
bad boy آواتار ها
bad boy bad boy آنلاین نیست.
کاربر علاقمند
 
تاریخ عضویت: Jul 2010
محل سکونت: كرمانشاه
نوشته ها: 117
سپاسها: : 12

0 سپاس در 0 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

همه انگليسي ها تا سال 2015 آنلاين مي شوند
خبرگزاري فارس: دولت بريتانيا برنامه هاي گسترده اي در دست اجرا دارد تا تمامي شهروندان اين كشور تا سال 2015 به اينترنت پرسرعت دسترسي داشته باشند.


به گزارش فارس به نقل از پي سي پرو، بررسي ها نشان مي دهد تاكنون 10 ميليون نفر از جمعيت بريتانيا هرگز از اينترنت استفاده نكرده اند و اين مساله با توجه به رشد استفاده از خدمات ديجيتال در جهان و ارائه ده ها سرويس متنوع از طريق اينترنت قابل قبول نيست.
مقامات انگليسي مي گويند با انلاين شدن هم همردم اين كشور هم فرصت هاي تجاري و شغلي بيشتري ايجاد خواهد شد و هم صاحبان مشاغل به طيف بيشتري از مردم دسترسي خواهند داشت. از سوي ديگر دولت ها هم راحت تر مي توانند خدمات مورد نظرشان را به عموم ارائه دهند.
البته تحقق اين هدف نياز به ايجاد زيرساخت هاي جديد و طراحي شبكه هاي تازه براي ارائه خدمات به عموم مردم دارد و بودجه چند ميليارد پوندي نيز بايد به تحقق اين هدف اختصاص يابد. البته قرار است بخش خصوصي نيز در اين زمينه همكاري كرده اجراي بخشي از طرح هاي مختلف را بر عهده بگيرد.
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 04:47 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها