بازگشت   پی سی سیتی > ادب فرهنگ و تاریخ > شعر و ادبیات > شعر

شعر در این بخش اشعار گوناگون و مباحث مربوط به شعر قرار دارد

پاسخ
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 07-27-2010
ابریشم آواتار ها
ابریشم ابریشم آنلاین نیست.
کاربر فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 7,323
سپاسها: : 9

155 سپاس در 150 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

هیچ فرصتی را برای بیان «دوستت دارم» از دست ندهید!



در طول زندگی از زبان عده زیادی این شكایت را شنیده ایم كه والدین یا همسران آنان ، هیچوقت و یا به ندرت می گویند «دوستت دارم». از سوی دیگر هیچگاه نشنیده ایم كسی شكایتی داشته باشد كه والدین او یا هر كس دیگر، همین كلمات را زیاد بیان می كند. نمی توان تصور كرد بیان چیزی به اندازه گفتن «دوستت دارم» آسان باشد، ولی اكثر مردم به دلایل مختلف این كار را نمی كنند. شاید فكر می كنید كه فرد مورد علاقه شما نیاز یا علاقه ای به شنیدن این كلمات ندارد یا آن را باور نمی كند، شاید سرسخت ، یا خجالتی هستید. به هر حال به هر دلیلی عدم بیان آن، مطلوب نیست. در طول زندگی دلایل مختلفی برای گفتن «دوستت دارم» به افراد مختلف پیش می آید. اهمیتی ندارد كه آیا این كلمات را در طول زندگی خود شنیده اید یا خیر؟ فقط بدانید بیان عبارت «دوستت دارم» به مردم حس خوبی می دهد، به آنها یادآوری می كند كه تنها نبوده و شما به آنها اهمیت می دهید. اعتماد به نفس آنان را افزایش می دهد و به خود شما نیز حس خوبی می دهد. در خانواده بدون تردید خیلی كارهای اشتباه صورت می گیرد. اما یكی از صحیح ترین كارها ابراز این نكته است كه چقدر یكدیگر را دوست داریم. این عملی بسیار آسان، بدون دردسر و راحت می باشد، این جمله یكی از قدرتمندترین جملاتی است كه در دنیا وجود دارد. افرادی كه از علاقه دیگران آگاه هستند (چون ابراز علاقه دیگران را شنیده اند) می توانند عشق خود را به دنیا پیشكش نمایند و قوت قلب و آرامش درونی دارند.
شما با گفتن «دوستت دارم» به یك فرد، غیر مستقیم به دنیا كمك می كنید. شاید برای آنكه یك فرد تضمینی داشته باشد كه مورد علاقه و قدرشناسی دیگران می باشد، راهی وجود نداشته باشد. اما مسلماً تنها راه افزایش این احتمال، بازگو نمودن مداوم این عبارات است. بیان خالصانه «دوستت دارم» می تواند بسیاری از اشتباهات را در نظر افراد مورد علاقه شما بزداید.
از دیدی خودخواهانه، بیان «دوستت دارم» فایده شخصی هم دارد. احساس خوبی به فرد دست می دهد. بخشیدن و دریافت كردن دو روی یك سكه هستند. شنیدن كلمه «دوستت دارم» ، نشنیدن آن را در زندگی شما به اندازه كافی جبران می نماید. مسلماً بخشیدن به خودی خود فواید مثبتی دارد و گفتن این كلمات محبت آمیز یكی از اساسی ترین و ساده ترین صورت های بخشیدن احساسی است.
اوقات مناسب بسیاری برای چنین بیان جمله ایی وجود دارد: هنگام ورود به منزل، درست قبل از ترك منزل، پیش از خواب و به عنوان اولین كلمه هنگام صبح. فرصت های شما نامحدود هستند. بیان این عبارت یكی از آسان ترین و مهمترین كاری است كه می توانید انجام دهید.

پاسخ با نقل قول
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 12:48 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها