بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > ورزش Sports > فوتبال > جام ملتها

جام ملتها مسائل مربوط به جام ملتهای قاره ها

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 01-12-2011
ابریشم آواتار ها
ابریشم ابریشم آنلاین نیست.
کاربر فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 7,323
سپاسها: : 9

155 سپاس در 150 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض جي‌سونگ: نمي‌خواهيم در مرحله حذفي با ايران روبرو شويم

هراس ستاه كره‌اي منچستر
جي‌سونگ: نمي‌خواهيم در مرحله حذفي با ايران روبرو شويم


خبرگزاري فارس: بازيكن كره‌اي تيم فوتبال منچستريونايتد از رويارويي احتمالي با ايران در مرحله حذفي هراس دارد.





به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت استار، پارك‌ جي ‌سونگ كه اينك همراه تيم كشورش در رقابت‌هاي دوحه 2011 حاضر است، با دقت بسيار مصاف ايران و عراق را تماشا كرد. ياران او كه در مصاف نخست خود برابر بحرين به برتري 2 بر يك رسيدند، در گروه سوم به خاطر تفاضل گل كمتر، نسبت به استراليا،‌ در رده دوم قرار دارند.

با توجه به اين شرايط احتمال دارد در مرحله حذفي ياران او و ايران مقابل هم قرار گيرند اما با توجه به درخشش تيم ايران مقابل عراق، پارك نگران چنين رويارويي احتمالي است.
جي سونگ در اين باره گفت: ايران تيمي خوب است. ما نمي‌خواهيم در مرحله حذفي با آن روبرو شويم. آنها با افشين قطبي، صاحب مربي خوبي هستند. كسي كه فوتبال را خوب مي‌شناسد.
اين اظهارات از جانب ستاره 29 ساله در شرايطي بيان شد كه در سپتامبر گذشته ايران در ديداري دوستانه موفق شد ياران جي سونگ را در سئول يك بر صفر شكست دهد.
وي افزود: همانگونه كه مشخص است، بازي قبل ما و ايران، دوستانه بود در حالي كه جام ملت‌ها، تورنمنتي رسمي است كه تمام تيم‌هاي حاضر با تمام توان در جام حاضر مي‌شوند.
به باور تحليل‌گران مصاف روز جمعه كره و استراليا تكليف صدرنشيني و تيم دوم گروه را مشخص مي‌كند.

پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 13 نفر (0 عضو و 13 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 06:08 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها