بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > ورزش Sports > فوتبال > جام ملتها

جام ملتها مسائل مربوط به جام ملتهای قاره ها

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #29  
قدیمی 01-23-2011
ابریشم آواتار ها
ابریشم ابریشم آنلاین نیست.
کاربر فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 7,323
سپاسها: : 9

155 سپاس در 150 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

حاشیه پایان بازی ایران و کره جنوبی

علي سعيدلو به همراه ساير مسئولان ورزشي ايران جايگاه را ترك كردند اما علي كفاشيان تا دقايقي پس از بازي در جايگاه ماند.
بازيكنان تيم ملي ايران پس از پايان بازي با ناراحتي روي زمين دراز كشيده و گريه كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از دوحه بازيكنان تيم ملي ايران پس از شكست مقابل كره جنوبي در وسط زميني خوابيده و حاضر نبودند زمين بازي را ترك كنند.


قطبي سرمربي تيم ملي در كنار ملي پوشان حاضر شده و از آنها خواست از روي زمين بلند شوند.


همچنين عليرضا منصوريان و اصغر حاجيلو بازيكنان را به وسط زمين بردند تا براي انجام حركت جوانمردانه با بازيكنان كره جنوبي دست بدهند.


* ايراني‌هاي حاضر در ورزشگاه به محض به صدا در آمدن سوت پايان بازي ورزشگاه را ترك كردند و در مقابل تماشاگران كره‌اي به جشن و پايكوبي پرداختند.


بازيكنان كره‌اي نيز خوشحال از پيروزي مقابل ايران در وسط ميدان به شادماني پرداختند.


*علي سعيدلو به همراه ساير مسئولان ورزشي ايران جايگاه را ترك كردند اما علي كفاشيان تا دقايقي پس از بازي در جايگاه ماند.


* مسعود شجاعي با گريه از زمين بازي خارج شد.


*در پايان مسابقه دوربين‌هاي تلويزيوني به سمت بازيكنان ايران رفتند تا با آنها مصاحبه كنند.

پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 14 نفر (0 عضو و 14 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 01:18 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها