بازگشت   پی سی سیتی > ادب فرهنگ و تاریخ > شعر و ادبیات > شعر

شعر در این بخش اشعار گوناگون و مباحث مربوط به شعر قرار دارد

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #39  
قدیمی 07-05-2012
افسون 13 آواتار ها
افسون 13 افسون 13 آنلاین نیست.
کاربر عالی
 
تاریخ عضویت: Jun 2012
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 2,255
سپاسها: : 3,026

3,197 سپاس در 1,890 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دروغای قشنگ

گفتی‌ باید بنویسم‌ که‌ شب‌ِ قصه‌ قشنگه‌
رو سرِ ثانیه‌ هامون‌ یه‌ حریرِ رنگ‌ به‌ رنگه‌
گفتی‌ باید بنویسم‌ جاده‌ی‌ ترانه‌ بازه‌
شب‌ِ رو سیاه‌ِ قصه‌ از ستاره‌ بی‌نیازه‌

گفتی‌ باید بنویسم‌ ، اما سخته‌ این‌ نوشتن‌
از قشنگی‌ قصه‌ گفتن‌ تو دقایقی‌ که‌ زشتن‌

چه‌ شبای‌ رنگ‌ به‌ رنگی‌
چه‌ جماعت‌ِ یه‌ رنگی‌
نه‌ مُسلسلی‌ ، نه‌ جنگی‌
چه‌ دروغای‌ قشنگی‌


من‌ میخوام‌ یه‌ آینه‌ باشم‌ روبه ‌روی‌ این‌ دقایق‌
مثل‌ِ یه‌ بغض‌ِ قدیمی‌ واسه‌ دلتنگی‌ِ عاشق‌
اما اینجا سنگ‌ِ سایه‌ می‌شکنه‌ آینه‌ها رو
تو یه‌ لحظه‌ برف‌ِ وحشت‌ می ‌پوشونه‌ جای‌ پا رو
اینجا باید بنویسی‌ که‌ چشای‌ شب‌ قشنگه‌
اینجا جای‌ آینه‌ها نیست‌ ، اینجا وعده‌ گاه‌ِ سنگه‌

چه‌ شبای‌ رنگ‌ به‌ رنگی‌
چه‌ جماعت‌ِ یه‌ رنگی‌
نه‌ مُسلسلی‌ ، نه‌ جنگی‌
چه‌ دروغای‌ قشنگی‌ !!
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از افسون 13 به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند :
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 2 نفر (0 عضو و 2 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 01:35 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها