بازگشت   پی سی سیتی > کامپیوتر اینترنت و شبکه Computer internet > سیستم عامل > ویندوز windows > سوالات و رفع اشکال

سوالات و رفع اشکال در این بخش سوالات و مشکلات کامپیوتری کاربران در زمینه ویندوز مطرح میشود

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #6  
قدیمی 11-27-2012
elec elec آنلاین نیست.
تازه کار
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
نوشته ها: 7
سپاسها: : 2
در ماه گذشته 2 بار در 1 پست سپاسگزاری شده
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط bigbang نمایش پست ها
سلام به شما دوست گرامی
ازتون یه درخواست دارم و اون هم این هست که سوالتون رو واضح تر عنوان کنید من عین عبارت شما رو نقل قول میکنم


منظورتون از بازش میکنم یعنی روشنش میکنید هست یا این که ویندوز بالا نمیاد ؟ اروری که میده چی هست جملش ؟ توش boot داره ؟ یا این که پیغام برای خود ویندوز هست ؟ کامپیوترتون رومیزی هست یا این که لپ تاپ هست ؟
----------------------------------------------------
از این جمله من متوجه شدم برای بوت از سی دی یا دی وی دی ویندوز مشکل دارید ، این مشکل ربطی به نرم افزار نداره (کیستون نمیتونه برق سیدی رام یا دی وی دی رام رو تامین کنه برای همین زور نداره سی دی رو بچرخونه با لیزر بخونه ) و قدرت پاور سیستمتون هست که به دلیل تجمع گرد و خاک توی پاور اتصال کوتاه برقرار میشه برای همین منبع تغذیه قدرت تامین برق سی دی یا دی وی دی رام رو نداره برای حل کوتاه مدت این مشکل کابل برق پشت دی وی دی یا سی دی رام رو عوض کنید و یک کابل برق دیگه رو امتحان کنید
اینجوری مجبور نیستید هی پشت سر هم سیستم رو دوباره راه اندازی کنید وسط نصب هم گیر نمیکنه
برای حل بلند مدت این مشکل باید کیستون رو باز کنید قشنگ نظافت کنید حتی پاور رو باید با پیچ گوشتی باز کنید و نظافتش کنید ، در بدترین شرایط یک پاور گرین بخرید یک عمر مشکلتون حل میشه البته خیلی گرون شده و من همون روش اول رو توصیه میکنم
-----------------------------------------------------------------------------
اما نقل قول سوم
اینطور که از نوشته تون بر میاد شما به قسمت bios سیستمتون رفتید اینجا خیلی خطرناکه واگر بلد نباشید میتونید کل مادربورد و سی پی یو رو دود کنید بفرستید هوا اگر بلد نیستید مطلقاً هیچ گزینه ای رو تغییر ندید ، اگر تغییر دادید این نکته ای که پایین میگم رو با دقت بخونید و برید تو همون قسمتی که میگید ( با فشردن delete )
بعد دنبال این گزینه بگردید restore optimized default البته متفاوت هست ولی اکثرشون restore optimize رو دارند ، دو تا گزینه هست یکی fail safe هست که اصلاً اونو نزنید فقط restore optimized default رو بزنید اگر اشتباه کنید به قیمت نابودی سخت افزارتون تموم میشه پس دقت کنید

ممکن هست که اتصالات فیش پشت هارد کابل برقش یا کابل آی دی ای درست وصل نشده باشه کیس رو باز کنید و از محکم بودن اتصالات فیش ها مطمئن بشید هیچ فیشی نباید شل باشه مخصوصاً برق ، اگر هاردتون از این هارد جدیدها هست ، که معمولاً فیش های زرد رنگ یا نارنجی دارند و چند رشته ای نیستن
فیش پشت هارد رو یک بار دربیارید و دوباره با دقت همونطور که بود جا بزنید ، اگر چند رشته بود که خوب باید چک کنید محکم هست یا نه این در مورد اون wdc که گفتید ، یعنی فیش پشت هارد داره باز بازی میکنه لقی داره چک کنید حتماً البته این یه حدسه

، اگر نتیجه ای گرفتید اینجا عنوان کنید ، بعد یکم واضح تر بگید تا متوجه بشم و بتونم بهتر کمکتون کنم
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 2 نفر (0 عضو و 2 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 07:27 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها