بازگشت   پی سی سیتی > مسائل مربوط به سایت > اخبار و قوانین فروم

اخبار و قوانین فروم در این بخش اخبار و مطالب مرتبط با فروم قرار خواهد گرفت

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 06-05-2009
دانه کولانه آواتار ها
دانه کولانه دانه کولانه آنلاین نیست.
    مدیر کل سایت
        
کوروش نعلینی
 
تاریخ عضویت: Jun 2007
محل سکونت: کرمانشاه
نوشته ها: 12,703
سپاسها: : 1,382

7,486 سپاس در 1,899 نوشته ایشان در یکماه اخیر
دانه کولانه به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

15 خرداد 88....

از ساعات ابتدایی امروز تا الان که ساعت 6 عصر هست متاسفانه سایت بسته بود....

از طرف هاست امریکایی سایت ما بسته شده بود...

دقیقا روزی که بنده دیگه تصمیم داشتم به خاطر امتحانات مدتی به سایت نیام
راستش به سایت هم نیومده بودم که بفهمم ایمیلهامو چک میکردم که نامه هاست رو خوندم که اکانت شما بسته شده و تماس بگیرید..
چند ساعتی بود که سایت بسته شده بود..
از ابتدای صبح امروز تا الان تقریبا کامل در حال پیگیری و نامه نگاری و دعوا و ! هستم
این چندیمن باریه که بهانه های بی خود برای ما مانع تراشی میکنن
و باعث بسته شدن سایت میشن
و همه میدونیم حتی اگر کمتر از 24 ساعت هم باشه این بسته بودنها به هر حال تاثیرات بد خودش رو خواهد گذاشت...
اینطوری اصلا خوب نیست هر چند ماه یه بار یه فیلم سرمون در میارن !
اواسط زمستان 87 هم بیش از 3-4 روز سایت رو بستند که واقعا شوک بدی به سایت وارد کرد
و راستش من تمام تلاش خودم رو برای باز کردن مجدد سایت انجام دادم اما هیچ رقمه زیر بار نمیرفتند دیگه تا با سماجت و سیاست مناسب تونستم سایت رو دوباره راه بندازم
اما خوشبختانه امروز امروز وقتی که دلیل بسته شدن رو بهم گفتند کمی قوت گرفتم ! چون ابتدا احساس کردم در ادامه دفعات پیش و تحریم ایران و بهانه تراشیهای بیخودیه که میکردند و راستش امیدی نداشتم که بتونم در این شرایطی که به هر حال امتحانات رو باید براش وقت بذارم
بتونم سایت رو مجدد راه اندازی کنم اما دلیل الکی و بیخود دیگه ای گرفتند که همون اول میدونستم که میشه رفعش کرد و به امید خدا دوباره سایت رو فعال کنم
اما باز با این وجود جز سیاستهای شرکت های هاستینگ هست که اگر سایتی رو به هر دلیل میبنددن بهتره تا چند روز باز نشه تا مدیر سایت حساب کار دستش بیاد و خلاصه گوش مالی بدن تا برای دفعات بعد مواظب کارش باشه
هر چند که واقعا باز هم بیشتر قصد گوش مالی داشتند !
اما با این وجود امانشون ندادم بخش های مختلفشونو نامه باران کردم !
و با زبانی که به هر حال نه سیخ بسوزه نه کباب سایت رو دوباره راه انداختم
تا ببینیم فیلم بعدی کی اکران میشه !

موفق باشید
__________________
مرا سر نهان گر شود زير سنگ -- از آن به كه نامم بر آيد به ننگ
به نام نكو گر بميــرم رواست -- مرا نام بايد كه تن مرگ راست



پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 3 نفر (0 عضو و 3 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 03:25 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها