بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > مطالب آزاد

مطالب آزاد در این تالار مطالبی که موضوعات آزاد و متفرقه دارند وجود دارد بدیهیست که کنترل بر روی محتوای این تالار بیشتر خواهد بود

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 09-29-2009
دانه کولانه آواتار ها
دانه کولانه دانه کولانه آنلاین نیست.
    مدیر کل سایت
        
کوروش نعلینی
 
تاریخ عضویت: Jun 2007
محل سکونت: کرمانشاه
نوشته ها: 12,703
سپاسها: : 1,382

7,486 سپاس در 1,899 نوشته ایشان در یکماه اخیر
دانه کولانه به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

والا من معتاد نیستم قصد معتاد شدنم ندارم بابامم معتاد نیست که بخوام دفاغ کنم ولی ..
با گذشت زمان یاد گرفتم هیچ کس به قصد اینکه تیشه به ریشه خودش بزنه کاریو شروع نمیکنه..
کسی که معتاد میشه واقعا بدترین شرایطو داشته طوری که اگه برای منم پیش میومده میشدم...
ما الان اینجاییم و اون دید و اون شرایط اونا رو نداریم
من فکر میکنم بعضی وقتا شرایط طوری میشه و تحمل و صبر ما مقداری میشه که هر کاری که الان غیر منطقیه رو انجام بدیم
یه روز یکی سبک سنگین میکنه میبینه مرگ برش از زندگی بهتره خودکشی میکنه
و میکنه...
یه جا دیگه میبینه بیخیالی ناشی از نعشگی و اعتیاد باعث میشه مشکلات روانیی که داره از یادش بره و به خودش میگه چرا این جنایت رو در حق خودم بکنم و خودمو زجر بدم خب مثلا این مسکن رو استفاده میکنم تا اروم بشم...
ما و شما و مسئولین باید سعی کنیم کار به اینجا نرسه والامن حق میدم بهشون
من میگم نذاریم شرایط اینطور بشه
نذاریم فرزند طلاق وجود داشته باشه تا فردا معتاد نشه
من میگیم فقر فرهنگی و علمی و اقتصادی رو کم کنیم که شرایط طرف اینقدر بد نشه که به اون مرجله برسه اگه رسید من میگم حق داشتی معتاد شدی...
من میگم بازم اشتباه میکنن اون زجر کشیدنه و نداشتن ارامش بهتر از معتاد شدنه ولی این اینتظار رو ندارم که اون معتاد هم اینو بفهمه و حرفمو گوش بده
ولی چیزی که قطعا جواب میده اینهکه شرایط رو نذاریم بد بشه...
معتاد بد تر و بشتر از من و تو معتادای قبلی رو دیده وقتی ساللم بوده بیشتر از من و تو اعتیاد و بدبختیهاشو دیده و شناخته پس چرا رفت سراغش ؟ چون سبک سنگین کرد دید وضعش خرابتر از این جرفاست...
خب نذاریم وضع به این خرابی برسه...
البته یه عده بچه مایه دار و خل وضع هستند که از تفنن و ظاهرا حال نعشگی میرن میشنن پای حرف و بساط دوستای نابابشون
احساس مردی میکنن و کلاس میزذارن و خودشونو بدبخت میکنن
اما عمده ی مردم از سر بدبختیشونه...
و عده ی دیکه نانشونه و نان در میارن ازش ...
__________________
مرا سر نهان گر شود زير سنگ -- از آن به كه نامم بر آيد به ننگ
به نام نكو گر بميــرم رواست -- مرا نام بايد كه تن مرگ راست



پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 3 نفر (0 عضو و 3 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 06:01 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها