بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > مطالب آزاد > تاپیکهای سریالی

تاپیکهای سریالی در این بخش تاپیکهایی قرار خواهند گرفت که پست های آن شمارش نمیشود . و تاپییک هایی مانند "یک آرزوی خیر برای نفر بعدیت بکن" و ... قرار میگیرد.

پاسخ
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 11-19-2009
peleshk آواتار ها
peleshk peleshk آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2009
محل سکونت: TehrAn
نوشته ها: 110
سپاسها: : 9

26 سپاس در 11 نوشته ایشان در یکماه اخیر
peleshk به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط amini8511 نمایش پست ها
<B>
دلم برا معلم های دوران مدرسه و دبیرستان و همه بچه های کلاس و حتی میز و نیمکتا تنگ شده،خیلی وقته دیگه ندیدمشون...
</B>

در عوض من اصلا دلم برای مدرسه و... تنگ نشده بود و نشده و نخواهد شد.

من دلم برای دوران 1 تا 4 سالگیم تنگ شده(آی شیطون بودما)
__________________

آموخته ام ... با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.
(چارلی چاپلین)


ویرایش توسط peleshk : 11-19-2009 در ساعت 03:17 PM
پاسخ با نقل قول
  #2  
قدیمی 11-20-2009
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم برای محله قدیمیمون تنگ شده ، برای همسایه هامون
گاهی میرم سر میزنم اما هیچکدون از همسایه های قدیمی دیگه اونجا نیستن
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
  #3  
قدیمی 11-18-2009
jenefer jenefer آنلاین نیست.
تازه وارد
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
نوشته ها: 1
سپاسها: : 0

0 سپاس در 0 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم براي دوستم كه از پيشم رفته واسه خودم
پاسخ با نقل قول
  #4  
قدیمی 11-18-2009
دانه کولانه آواتار ها
دانه کولانه دانه کولانه آنلاین نیست.
    مدیر کل سایت
        
کوروش نعلینی
 
تاریخ عضویت: Jun 2007
محل سکونت: کرمانشاه
نوشته ها: 12,703
سپاسها: : 1,382

7,486 سپاس در 1,899 نوشته ایشان در یکماه اخیر
دانه کولانه به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

مادر بزرگ و خاله م خونمون بودند این چند روزه ..
مامان بزرگم به خاطر کهولت سن و بیماریهای جورواجور سن پیری کمی دلتنگ و زودرنج شده ..
با خواهرم بری اینکه از دلتنگی درش بیاریم و شادش کنیم چون میدونیم که خیلی ماها و نوه ها و قبلنا رو دوست داره رفتیم توی ارشیومون نوارکاستهایی که مال قدیماست و صدای خودمون رو ضبط کردیم مثلا وقتی من 2 سالم بوده صدامو ضبط کردن رو پیدا کردیم براش گرفتیم
چقدر دیشب همه مون خندیدیم چقدر شاد شدیم چقدر یاد بعضی چیزا افتادیم..
.صدای مادر بزرگ خودش هم بود که میگفت اومدم دنبالتون ببرمتون روستا 1 هفته اوتجا باشین بریم فلان جا بریم کباب بخوریم فلان فلان..
.
دلم تنگ شده واسه اونروزهای جوانی بابا و مامان که توی این نوار کاست یه جایی بابام به صدای زیبا با قدرت با صلابت یه اهنگ کردی (آی له گولی من ...) رو میخونده
من و خواهرم واقمون زده بود .. این باباست ؟
یادم نمیاد توی این سالها دونسته باشم همچین چیزی داشتیم
و بابا و مامان یه روزی جوونتر بوده اند..
کاش اینقدر پول داشتم تمام نیازاشونو برطرف میکردم
پدرم مجبور نبود شش موتوره کار کنه و اخرش هیچ..
.دوسشون دارم
مادر عزیزم پدر زحمتکشم...
چه صدای چه اهنگی چه ذوقی چه سالهایی...
چه نواری چه کار خوبی چه شبی ...
بعضی وقتا به بعضی کارا که بابا مامانم کرده اند فکر میکنم و یادش میفتم واقعا باور نمیکنم که اینجور رفتار های خوبی رو با من کرده باشن..
هیچ وقت من رو کتک نزدن (جز چند بار که الان لیستش در موزه هست ! )
هرووقت در کودکی خطایی کردم به اندازه بزرگی اون خطا بابا از من خواسته برم توی اتاقم و تا 10 دقیقه حق ندارم بیام توی هال ...
فکرشو بکنین 20 سال پیش بابای من معلم روستا و شهر بوده خوش به حال دانش اموزاش ..
یه دانش آموز آواره عراقی داشته هی گچ دیوار رو میکنده میخورده ...
...
..
..
.
__________________
مرا سر نهان گر شود زير سنگ -- از آن به كه نامم بر آيد به ننگ
به نام نكو گر بميــرم رواست -- مرا نام بايد كه تن مرگ راست



پاسخ با نقل قول
  #5  
قدیمی 11-18-2009
مهسا69 آواتار ها
مهسا69 مهسا69 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: اهواز
نوشته ها: 730
سپاسها: : 4

18 سپاس در 16 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

باز دلم بیشتر برای مامانم تنگ شده تا 2روز دیگه نمیبینمش
اتفاقا دایی منم وقتی کوچیک بودیم صدا هامون رو ضبط میکرد الان که گمش کرده اما قبلا وقتی گوشش میدادیم کلی میخندیدیم صدا هامون خیلی بامزه بود
پاسخ با نقل قول
  #6  
قدیمی 11-20-2009
MAHDI آواتار ها
MAHDI MAHDI آنلاین نیست.
کاربر خيلی فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 3,283
سپاسها: : 8,686

3,285 سپاس در 1,349 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم برای بازیهای بچگیمون خیلی تنگ شده.
__________________
ــــــــــــــــــ


خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست؟
ساقی کجاست؟ گو سبب انتظار چیست







پاسخ با نقل قول
  #7  
قدیمی 11-21-2009
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دو روز نیومدم دلم برای اهالی پی سی سیتی خیلی تنگ شده بود
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
  #8  
قدیمی 11-22-2009
SHeRvin آواتار ها
SHeRvin SHeRvin آنلاین نیست.
ناظر و مدیر بخش موسیقی و سینما

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 4,838
سپاسها: : 1,717

2,520 سپاس در 663 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم برای پدرم تنگ شده که نبودش مثل آزار دهنده ترین ها منو آزار میده
__________________

and the roads becomes my bride

پاسخ با نقل قول
  #9  
قدیمی 11-22-2009
MAHDI آواتار ها
MAHDI MAHDI آنلاین نیست.
کاربر خيلی فعال

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: شیراز
نوشته ها: 3,283
سپاسها: : 8,686

3,285 سپاس در 1,349 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم برای سالهایی که بچه بودیم و عید نوروز بهمون عیدی میدادند خیلی تنگ شده، مخصوصا
مادربزرگامو که خدا رحمتشون کنه.( خدا همه رفتگونتون رو بیامرزه.)
__________________
ــــــــــــــــــ


خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست؟
ساقی کجاست؟ گو سبب انتظار چیست







پاسخ با نقل قول
  #10  
قدیمی 11-22-2009
سادات آواتار ها
سادات سادات آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: وتمدن ازاین شهربه پاخواسته...
نوشته ها: 329
سپاسها: : 16

37 سپاس در 25 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

دلم برای شادیهایی که هر سال قبل از عید غدیر داشتم تنگ شده چقدر ذوق امدن عیدم رامیکشیدم اما امسال به جای بوسیدن صورت پدرم باید قبرش راببوسم من دلم برایش تنگ است برای بودنش برای دیدنش وبرای بوسیدنش
__________________
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟
برایش صادقانه می نویسم :برای آنکه باید باشد ونیست!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ با نقل قول
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 6 نفر (0 عضو و 6 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 11:53 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها