بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > مطالب آزاد > تاپیکهای سریالی

تاپیکهای سریالی در این بخش تاپیکهایی قرار خواهند گرفت که پست های آن شمارش نمیشود . و تاپییک هایی مانند "یک آرزوی خیر برای نفر بعدیت بکن" و ... قرار میگیرد.

پاسخ
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 04-08-2008
parastu آواتار ها
parastu parastu آنلاین نیست.
کاربر عادی
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
نوشته ها: 20
سپاسها: : 0
در ماه گذشته یکبار از ایشان سپاسگزاری شده
پیش فرض

چون ما خیلی ناشکریم و خیلی پر توقع . البته سریالهای طنز هم خیلی جالب نیستند اغلب هجو و لوده گری و دلقک بازی شدند بدون اینکه پیام قابل توجه و غیر تکراری داشته باشن ( نفسم در اومد چقدر لفظ قلم حرف زدم :2: )
سوال : چرا وقتی آدم سوالی نداره تو این تاپیک مجبوره بپرسه ؟
پاسخ با نقل قول
  #2  
قدیمی 04-09-2008
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Arrow سوال قبلی رو پاسخ بده، یه سوال از نفر بعدی بپرس !!

نقل قول:
نوشته اصلی توسط parastu نمایش پست ها
چون ما خیلی ناشکریم و خیلی پر توقع . البته سریالهای طنز هم خیلی جالب نیستند اغلب هجو و لوده گری و دلقک بازی شدند بدون اینکه پیام قابل توجه و غیر تکراری داشته باشن ( نفسم در اومد چقدر لفظ قلم حرف زدم :2: )
سوال : چرا وقتی آدم سوالی نداره تو این تاپیک مجبوره بپرسه ؟
جواب جالبی دادین
هم به نعل بود و هم به میخ

والله آدم اگه والی نداشته باشه که اینجا تو اینترنت چیکار میکنه اصلا؟؟:D
حتما دنبال دونستن چیزی هست که میاد اینجا

سوال من: با توجه به نام کاربری شما خاتم پرستو... یادمه زمان کودکی تهران پر از پرستو بود و فصل پاییز و بهار این پرستوها و چلچله ها روی سیمهای برق به وفور پیدا میشدند اما الان یه دونه هم نیست!!

اونهمه پرستو و پرنده های زیبای دیگه تهران کجا رفتند؟؟
__________________
This city is afraid of me
I have seen its true face
پاسخ با نقل قول
  #3  
قدیمی 04-10-2008
parastu آواتار ها
parastu parastu آنلاین نیست.
کاربر عادی
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
نوشته ها: 20
سپاسها: : 0
در ماه گذشته یکبار از ایشان سپاسگزاری شده
پیش فرض

شاید رفتن یه جای دیگه خونه ساختن . آدماش توی این دود نمیتونن زندگی کنن چه برسه به ما پرستوها

سوال : چه طوری باید درس خوند که نفر آخر کنکور شد ؟:D()
پاسخ با نقل قول
  #4  
قدیمی 04-10-2008
SonBol آواتار ها
SonBol SonBol آنلاین نیست.
معاونت

 
تاریخ عضویت: Aug 2007
محل سکونت: یه غربت پر خاطره
نوشته ها: 11,775
سپاسها: : 521

1,688 سپاس در 686 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

مثه من
چرا وقتی یکی سر قرار دیر میاد اول فکر میکنی بهت خیانت کرده؟
__________________
پاسخ با نقل قول
  #5  
قدیمی 04-10-2008
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Arrow سوال قبلی رو پاسخ بده، یه سوال از نفر بعدی بپرس !!

نقل قول:
نوشته اصلی توسط SonBol 2561 نمایش پست ها
مثه من
چرا وقتی یکی سر قرار دیر میاد اول فکر میکنی بهت خیانت کرده؟

اما من برعکس وقتی سر قرار کسی دیر بیاد فکر نمی کنم خیانت کرده! فکر میکنم ماشین زده بهش احتمالا کمی تا قسمی مرخص شده یاشایدم مرده!!:D

چرا خانمها از موش و سوسک و مارمولک می ترسند؟؟
__________________
This city is afraid of me
I have seen its true face
پاسخ با نقل قول
  #6  
قدیمی 04-26-2008
parastu آواتار ها
parastu parastu آنلاین نیست.
کاربر عادی
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
نوشته ها: 20
سپاسها: : 0
در ماه گذشته یکبار از ایشان سپاسگزاری شده
پیش فرض

(کی گفته میترسن)آدم نمیترسه چندشش میشه چون واقعآ چندش آورند . اما اگه تمرین کنیم چندتا بکشیم دیگه ترسمون میریزه(البته همون چند دفعه ی اول خودش کلی جربزه می طلبه)

چرا مردا وقتی یه ذره بلند حرف میزنن یه رگی توی گردنشون قلنبه میشه ولی خانوما باید حنجره شونو پاره کنن تا اون رگه بزنه بالا؟؟؟؟
پاسخ با نقل قول
  #7  
قدیمی 04-27-2008
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Arrow سوال قبلی رو پاسخ بده، یه سوال از نفر بعدی بپرس !!

نقل قول:
نوشته اصلی توسط parastu نمایش پست ها
(کی گفته میترسن)آدم نمیترسه چندشش میشه چون واقعآ چندش آورند . اما اگه تمرین کنیم چندتا بکشیم دیگه ترسمون میریزه(البته همون چند دفعه ی اول خودش کلی جربزه می طلبه)

چرا مردا وقتی یه ذره بلند حرف میزنن یه رگی توی گردنشون قلنبه میشه ولی خانوما باید حنجره شونو پاره کنن تا اون رگه بزنه بالا؟؟؟؟
عزیزدل برادر...
اون رگه اسمش رگ غیرته...
[IMG]****************************/231.gif[/IMG] غیرت هم بیشتر جزو غرایز و خصوصیات مردونه است.[IMG]****************************/231.gif[/IMG]
حالا مردسالاری یا فمینیستی نکنیم بحث رو [IMG]****************************/39.gif[/IMG]
میشه گفت خانمها بیشتر رگ لجبازی و تخسی و سرتقی شون بالا میزنه تا رگ گردن ورگ غیرتشون.. [IMG]****************************/222.gif[/IMG] [IMG]****************************/222.gif[/IMG]
اما در کل برای قلب و مغز ضرر داره... زیاد بزنه بالا سکته رو شاخشه.[IMG]****************************/184.gif[/IMG]

چرا برای اینکه بخواهی بری خواستگاری یک دخترخانم باید حتما کت و شلوار بپوشی؟
[IMG]****************************/305.gif[/IMG]
چرا با تیپ اسپرت نمیشه رفت خواستگاری؟[IMG]****************************/174.gif[/IMG]
__________________
This city is afraid of me
I have seen its true face
پاسخ با نقل قول
  #8  
قدیمی 04-27-2008
عاشق عاشق آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Apr 2008
نوشته ها: 493
سپاسها: : 0

15 سپاس در 10 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

اگه يه دست كت و شلوار هم براي خودت ذخيره نذاري كه كلات پسه ..... :D
آخه وقتي بله رو گفتي بايد تا آخرش همش خرج كني ....
پس حداقل خوشحالي كه براي خودت يه دست لباس خريده بودي .... چون فكر نكنم تا آخر از پولهات بمونه كه بخواي واسه خودت هم لباس بخري
پس به نظر من بي خياله لباس اسپرت شو ...... برو خدا به همرات


چرا مردها وقتي عصباني مي شن و قهر مي كنن سكوت مي كنن و زنها پر حرف ميشن؟
پاسخ با نقل قول
  #9  
قدیمی 04-28-2008
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Arrow سوال قبلی رو پاسخ بده، یه سوال از نفر بعدی بپرس !!

نقل قول:
نوشته اصلی توسط تنها نمایش پست ها
اگه يه دست كت و شلوار هم براي خودت ذخيره نذاري كه كلات پسه ..... :D
آخه وقتي بله رو گفتي بايد تا آخرش همش خرج كني ....
پس حداقل خوشحالي كه براي خودت يه دست لباس خريده بودي .... چون فكر نكنم تا آخر از پولهات بمونه كه بخواي واسه خودت هم لباس بخري
پس به نظر من بي خياله لباس اسپرت شو ...... برو خدا به همرات


چرا مردها وقتي عصباني مي شن و قهر مي كنن سكوت مي كنن و زنها پر حرف ميشن؟
خدمتتون عرض کنم که:
چون هنگام عصبانیت و خشم مغز و قدرت تعقل و تفکر از کار میافته و در تمام ادیان هم توصیه شده که هنگام خشم و عصبانیت خودتونو کنترل کنین و غیره...
واسه همین اکثرا مردها سکوت می کنند چون از عقل و درکشون خیلی زیادتر استفاده می کنند:D
ولی خانمها ترجیح می دهند احساسات و ساساتشون بزنه بالا... و .... اووووف
مصرف عقل کم میشه عوضش مصرف جیغ و ویغ زیاد میشه:D
خلاصه همش از عقل و مغزه.


سوال من:
چرا کسی به گرانفروشها کاری نداره ولی همه به دستفروشها گیر میدن؟
__________________
This city is afraid of me
I have seen its true face
پاسخ با نقل قول
  #10  
قدیمی 04-28-2008
Maad آواتار ها
Maad Maad آنلاین نیست.
کاربر حرفه ای
 
تاریخ عضویت: Mar 2008
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 10,124
سپاسها: : 0

299 سپاس در 262 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض


چون گرانفروشها تعدادشون خیلی زیاده ! ولی دستفروشها رو با چند تا وانت میشه جمع کرد !

حالا سوال : چرا دوستان عزیز ما اینجا اینقدر پستهاشون رنگی و پر از گل وبلبل و ... هست ؟! ( گلی منگلی! )

پاسخ با نقل قول
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 110 نفر (0 عضو و 110 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 05:12 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها