بازگشت   پی سی سیتی > تالار علمی - آموزشی و دانشکده سایت > خانه و خانه داری > آشپزی

آشپزی در این تالار اموزشهای اشپزی و غذاها گذارده خواهد شد

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 08-26-2010
deltang deltang آنلاین نیست.
کاربر عالی
 
تاریخ عضویت: Mar 2009
محل سکونت: TehrAn
نوشته ها: 6,896
سپاسها: : 0

200 سپاس در 186 نوشته ایشان در یکماه اخیر
deltang به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

چیپس و پنیر






مواد لازم:

پنیر پیتزا 200 گرم
چیپس یک بسته
قارچ 6 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
کنسرو سبزیجات 1 عدد
ژامبون گوشت 150 گرم
سس قرمز به میزان لازم



از پنیر پیتزای مخلوط یعنی هم طعم دار و هم کشدار استفاده میکنیم.

این چیپس و پنیر غذای چربی است پس کسانی که مشکل چربی دارند لطفا این غذا را مصرف نکنند.

این غذا یک عصرانه مفصل است و خیلی خوشمزه است.

چیپس را داخل ظرف پرکس میریزیم.

نیازی نیست ظرف را چرب کنیم چون پنیر پیتزا به حد کافی چربی دارد.

پنیر رنده شده را روی چیپس میریزیم بعد قارچ را روی آن میریزیم. فلفل دلمه ای را هم روی مواد میریزیم و سپس کنسرو سبزیجات را میریزیم.

مقداری ژامبون خرد شده روی مواد میریزیم.

بهتر است که وقتی مواد را تا این مرحله ریختیم ظرف را داخل مایکروفر با قدرت 900 قرار دهیم دو سه دقیقه بماند تا پنیر آب شود بعد که بیرون آوردیم بقیه مواد را روی آن بریزیم و مجدداً سه دقیقه بگذاریم داخل مایکروفر.

ما در اینجا به دلیل کمی وقت این کار را نمیکنیم و همه مواد را میریزیم و یکجا داخل مایکروفر می گذاریم.

روی مواد دوباره چیپس میریزیم. مقداری از کنسرو سبزیجات روی چیپس میریزیم.

می توان از قارچ آب پز یا خام استفاده کرد. اگر قارچ آب پز شده باشد در غذا سیاه نمیشود.

ژامبون و قارچ را هم به ترتیب روی مواد میریزیم.

روی مواد یک لایه پنیر میریزیم و سس قرمز را به شکل دلخواه روی پنیر میریزیم.

سس وقتی روی پنیر حرارت ببیند به خورد مواد رفته و خیلی خوشمزه تر از حالت خام آن می شود.

مقداری از فلفل دلمه و ژامبون و قارچ باقی مانده را روی مواد میریزیم.

ظرف را به مدت 5 دقیقه داخل مایکروفر میگذاریم.

روش دو مرحله ای که گفته شد خیلی بهتر از یک مرحله ای است.

اگر از فر استفاده میکنید دمای فر 180 باشد و اجازه میدهیم چیپس و پنیر طلایی شود اما باید دقت کنیم که روی غذا نسوزد.

چیپس و پنیر اگر داخل فر پخته شود خوشمزه تر می شود.

میتوان از ترکیب سس سفید و سس کچاب و مقداری ادویه جات و آبلیموی تازه هم استفاده کرد که خیلی خوشمزه است.

برای تزئین از کلم بروکلی، ذرت و زیتون استفاده کردیم.
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 6 نفر (0 عضو و 6 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 09:54 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها