بازگشت   پی سی سیتی > موبایل Mobiles > بخش عمومی موبایل

بخش عمومی موبایل این بخش شامل اخبار گوناگون در مورد موبایل و شبکه ها ی آن و سایر موارد مربوط به موبایل میباشد

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 02-20-2012
ترنم آواتار ها
ترنم ترنم آنلاین نیست.
ناظر و مدیر تالارهای آزاد

 
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641

11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض اسمس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه
کابوس نبودی که رهایت بکنم ، از خاطره عشق جدایت بکنم
آنقدر عزیزی که دلم می خواهد ، هرچیز که دارم به فدایت بکنم
.
.
.
سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست ، ورنه عشق تو کجا، این دل بیمار کجا
.
.
.
به چشمانت که رنگ آب دریاست، به آن نازی که در چشم تو پیداست
به گلهای بهار و عشق و مستی ، فدایت میشوم هر جا که هستی
.
.
.
در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است.. تقدیم به سرور گلها
.
.
.
من از این فاصله ها دلگیرم ، از غم دوری تو میمیرم
تو ز حال دل من بی خبری ، من از این بی خبری دلگیرم
.
.
.
می نویسم از تو ای زیبای من ، می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار، می نویسم بی قرارم بی قرار
.
.
.
چیزیم نیست ، خرد و خمیرم فقط همین .. کم مانده است بی تو بمیرم ، فقط همین .. از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز .. در عمق چشم های تو گیرم ، فقط همین
.
.
.
اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده ، خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده.؟
.
.
.
صبح شد دیدار به پایان نرسید ، اینجا که رسیدی مکن احساس غریبی ، که این کلبه ی درویش تعلق به تو دارد
.
.
.
بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست / دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست
.
.
.
کاسب کهنه کار من باز بساط کرده ایی ، جنس دلت به شهر ما خوب فروش میکند ، عشق حراج می کنی قلب اجاره میدهی ، نرخ خریدنت مرا خانه به دوش میکند
.
.
.
ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم .. زنده با عشقم اسیر سوز و سودا نیستم
.
.
.
بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، با همیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم
.
.
.
بهترین آرزوها را برایت دست فرشته ها سپردم.. نگاهت به آسمان باشد
.
.
.
ز چشمت چشم آن دارم که از چشمم نیندازد، به چشمانت که چشمانم به چشمان تو می نازد.. ز چشمانت زکاتی ده نگاهی کن به چشمانم .. که چشم من بجز چشمت به هرچشمی نمی نازد
.
.
.
شکسته این جماعت بال ما را ، پریشان کرده ماه و سال ما را ، تو هم ای بی وفا از ما بریدی ، نمی پرسی دگر احوال مارا
.
.
.
عشق و بهانه از تو ، ناز و نوازش از من ، قهر و گلایه از تو ، آشتی و سازش از من ، یه قلب ساده از تو ، عشق و علاقه از من ، فقط ، فقط تو گل باش ، ریشه و ساقه از من
.
.
.
از گلچین آرزوهایت چتری برایم بفرست که خیس دلتنگی هات نباشم
.
.
.
در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق میگردی، عشق من در آینه ایست که هرری گرفتیم و گذشت ، عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است
.
.
.
مهم نیست فردا چی میشه..( مهم اینه که امروز دوست دارم)… مهم نیست فردا کجا میری ..( مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم).. مهم نیست تا ابد باهم باشیم..( مهم اینه که تا ابد دوست دارم)… مهم نیست قسمت چیه..( مهم اینه فسمت شد دوست داشته باشم)
.
.
.
زمزمه دلتنگی ام را به نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم
.
.
.
واژه ی دوستت دارم برای عظمت قلب مهربانت چقدر بی درنگ است ، وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبیهایی
.
.
.
در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد
.
.
.
زمانی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش ، نفسم قطع ، روحم در آسمان و تنم در زیر خاک باشد
.
__________________
.
.
.
.
.
پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از ترنم سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش:
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 2 نفر (0 عضو و 2 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 10:56 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها