مطالب آزاد در این تالار مطالبی که موضوعات آزاد و متفرقه دارند وجود دارد بدیهیست که کنترل بر روی محتوای این تالار بیشتر خواهد بود |

02-06-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
استخدام اتش نشانی
استخدام اتش نشانی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به منظور تكمیل كادر ستادی خود از میان افراد علاقمند، مؤمن و معتقد به انقلاب اسلامی، از طریق آزمون علمی (در سطح كارشناسی ارشد و دكتری) یا مصاحبه تخصصی و مراحل گزینشی، تعداد 30 نفر نیرو براساس شرایط ذیل استخدام رسمی آزمایشی مینماید.
الف) شرایط عمومی:- تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یكی از ادیان رسمی كشور.
- دارا بودن مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد یا دكتری.
- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه كیفری (سوء سابقه) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.
- حداكثر سن داوطلب برای افراد دارای مدرك تحصیلی كارشناسی ارشد30سال و برای افراد دارای مدرك تحصیلی دكتری 35 سال میباشد.
- دارا بودن كارت پایان خدمت نظام وظیفه.
- برخورداری از سلامت كامل روانی وجسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
تبصره1: خانواده شهدا و ایثارگران در شرایط مساوی از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
تبصره2: در شرایط مساوی الویت استخدام با افرادیست كه حداقل بمدت 3 سال در مناطق 22گانه شهر تهران سكونت دارند.
ب) شرایط اختصاصی:
- قبولی در آزمون كتبی یا مصاحبه تخصصی.
- آشنایی به زبان انگلیسی.
- تسلط به نرم افزارهای كاربردی مرتبط با رشته تحصیلی.
- دارا بودن حداقل معدل 15 به بالا.
تبصره1: افراد داری سابقه و تجربه كاری مرتبط در شرایط مساوی از الویت استخدام برخوردار می باشند.
ج) مدارك مورد نیاز در زمان حضور در آزمون :
- اصل شناسنامه عكسدار.
- اصل آخرین مدرك تحصیلی.
- اصل كارت پایان خدمت نظام وظیفه.
- اصل كارت ملی.
- یک قطعه عكس تمام رخ 4×3 جدید.
- همراه داشتن کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت فرزندان شهدا و ایثارگران.
- ارائه روزمه و مدارک مستند و مستدل مبنی بر دارا بودن سابقه و تجربه کاری.
د) نحوه ثبت نام:
- ثبت نام از تاریخ 1391.11.18 لغایت 1391.11.28 بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان آتش نشانی www.125.ir.
- واریزمبلغ 500.000 ریال جهت ثبت نام بصورت اینترنتی (از طریق سامانه ثبت نام) پرداخت می گردد.( مبالغ پرداختی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد).
- پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی زمان آزمون كتبی یا مصاحبه تخصصی از طریق سامانه متعاقباً اعلام خواهد شد.
چنانچه در حین مراحل اســتخدام و پــس از آن ثـــابــت شـود که هــــرگونه مدارک ارائه شده و یا اظهــارات داوطلب خلاف واقع میباشد، از ادامه مراحل استخدام جلوگیری بعمل خواهد آمد.
__________________
. . . . .
|
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید
|
|

02-08-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
ستخدام بانک گردشگری
استخدام بانک گردشگری
بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبین واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
الف – کادر مدیریتی شعب
پست سازمانی :رییس ، معاون و کاربر ارشد شعبه
شهرستان محل خدمت:تهران ،اصفهان ، مشهد ، بندر عباس ، همدان ، قزوین ، کرمانشاه ، اردبیل ، لار
بومی بودن و داشتن سابقه کار در شهرستان محل خدمت الزامی است.
مدرک تحصیلی:کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر
تبصره: در موارد خاص ، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با دارا بودن حداقل ۱۰ سال سابقه قابل قبول تخصصی و مدیریتی نیز بررسی می گردد.
سابقه کار:دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار به عنوان رییس یا معاون شعبه
سن:حداکثر سن ۵۵ سال
دانش و مهارت مورد نیاز:
- آشنایی با رایانه و سیستم های بانکی
- برخورداری از حسن شهرت دردوران خدمت
ب– متصدی امور بانکی
شهرستان محل خدمت: لار- بومی بودن در شهرستان محل خدمت الزامی است
مدرک تحصیلی :کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر با حد اقل معدل ۱۵
سن : دارا بودن حداکثر ۲۶ سال متولدین ۱۳۶۵ به بعد
دانش و مهارت مورد نیاز:
- تسلط بر مهارت های هفت گانه ICDL
- آشنایی کافی با زبان انگلیسی
بدیهی است شروع همکاری منوط به طی شدن مراحل استخدامی بانک و انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.
توضیحات:
-ثبت نام هیچ حقی برای ثبت نام کنندگان ایجاد نخواهد کرد.
-پس از ثبت نام و بررسی سوابق ، برای انجام مصاحبه تخصصی، از متقاضیان دعوت به عمل خواهد آمد.
لازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی jobs@tourismbank.ir و یا صندوق پستی ۱۵۸۷۵-۷۷۷۸ بانک گردشگری ارسال نمایند.
تاکید میگردد به مراجعه حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
http://www.tourismbank.ir
ستخدام بانک گردشگری
__________________
. . . . .
|
کاربران زیر از ترنم به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند :
|
|

02-09-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور
استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۱
نهاد کتابخانههای عمومی کشور، به منظور تکمیل نیروهای متخصص و مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، میان افراد واجد شرایط، در رشته های شغلی زیر، دعوت به همکاری می کند.
- کتابداری
- امور مشارکتها
- امور انجمنها
- آمار و برنامه ریزی
- فناوری اطلاعات
- امور مالی
- امور اداری
- عمران
- روابط عمومی
الف) شرایط عمومی :
۱)تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
۲)داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۳)اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه.
۴)التزام فکری و عملی به منشور اخلاقی کتابداران نهاد کتابخانههای عمومی کشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد ، به آدرس « WWW.IRANPL.IR »
۵)دارا بودن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی.
۶)برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل.
۷)گواهی انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان.
تبصره: کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۱ صادر شده باشد.
۸)نداشتن رابطه استخدامی با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در زمان قطعیت پذیرش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور.
تبصره: اولویت جذب برای آقایان، با مردان متأهل خواهد بود.
ب) شرایط اختصاصی :
۱)داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و یا سطح دو حوزه ویا مدارک بالاتر در رشتههای تحصیلی متناسب با رشتههای شغلی مورد نیاز، صادره از یکی از دانشگاهها و موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری/ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مراکز مدیریت حوزههای علمیه.
۲)حداکثر سن ۳۰ سال تمام تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۱ برای مقطع کارشناسی .
تبصره ۱ : به ازای هر مقطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی، دو سال به حداکثر سن داوطلب افزوده میشود.
تبصره ۲ : درخصوص برادران ، مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود.
۳)کسب حداقل معدل ۱۴ در آخرین مدرک تحصیلی (یا گواهی موقت پایان تحصیلات) یا مدرک معادل مورد قبول، که داوطلب با ارائه آن، قصد شرکت در آزمون را دارد.
تبصره۱: افرادی مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود که حداکثر تا تاریخ ۲۹/۱۲/۹۱ مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات خود را از مرکز آموزش عالی محل تحصیل، اخذ نموده باشند.
تبصره۲: مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات خارج از کشور، بر اساس ضوابط ارزشیابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت درمان و آموزش پزشکی معتبر خواهد بود.
۴)ارائه تعهد محضری مبنی بر اشتغال در شهرستان مورد تقاضا و کتابخانه مورد نظر نهاد کتابخانههای عمومی کشورپس از پذیرش قطعی حداقل برای مدت پنج سال.
۵)بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا برای داوطلبان زن الزامی است.
تبصره۱ : به داوطلبی بومی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف-محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا برای خانم ها و یا استان مورد تقاضا برای آقایان یکی باشد.
ب-حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه و دانشگاه ) را در محل مورد تقاضا گذرانده باشد.
ج-سکونت خود یا خانواده در شهرستان یا استان محل خدمت، با رعایت استان برای آقایان و شهرستان برای خانم ها، حداقل در دو سال اخیر.
تبصره۲: در صورت داوطلب نشدن متقاضی بومی برخوردار از صلاحیت ها و استانداردهای مورد نظر نهاد، جذب نیرو از سایر شهرستانهای استان مربوط برای خانمها و سایر استانها برای آقایان انجام میگیرد.
۶)ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه رایانه، از یکی از موسسات معتبر کشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد، پس از اتمام مراحل جذب.
۷)برای داوطلبان شرکت در رشته شغلی کتابخانه سیار، ارائه گواهینامه پایه یکم رانندگی در هنگام پذیرش الزامی است. در غیر اینصورت پذیرش آنان کان لم یکن تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره : گستره فعالیت کتابخانه سیار در همهی سطح استان خواهد بود.
۸) کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه
ج) رشته های شغلی مورد پذیرش نهاد:
- متقاضیان جذب با دارا بودن یکی از این مدارک تحصیلی با در نظر گرفتن رشته شغلی انتخابی و رعایت سایر شرایط مندرج در این آگهی میتوانند در آزمون دعوت به همکاری نهاد کتابخانههای عمومی کشور، شرکت کنند:
رشته شغلی کتابدار : دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاعرسانی، الهیات و معارف اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامهریزی امور فرهنگی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر در علوم حوزوی.
-تبصره: به منظور جذب کتابدار در کتابخانه های دارای بخش ویژه نابینایان، از میان دارندگان مدرک کارشناسی یا بالاتر که در عنوان شغلی کتابدار ثبت نام خواهند کرد پس از آزمون و از طریق مصاحبه تخصصی و در صورت احراز توانایی و مهارتهای لازم (آشنایی با خط بریل، آشنایی با نرم افزارها و سخت افزارهای ویژه نابینایان و مهارتهای ارتباطی)، برای همکاری استفاده می شود.
- این تبصره در مورد شهرستانهای بوشهر، بیرجند، سبزوار، مشهد، بجنورد، آبادان، سمنان، زاهدان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، ساری، اراک که نیاز به کتابدار ویژه روشندلان دارند ( در هر شهرستان یک کتابدار)، قابل اجرا خواهد بود.
رشته شغلی کتابدار بخش کودک (اولویت جذب، با بانوان) : دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشتههای کتابداری، نمایش (گرایش ادبیات نمایشی، گرایش بازیگری، نمایش عروسکی)، روانشناسی تربیتی، نقاشی، علوم تربیتی (گرایش پیش دبستانی).
رشته شغلی کتابدار کتابخانه های سیار: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری ، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، ادبیات فارسی، اللهیات و معارف اسلامی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت با گرایشهای مختلف، علوم اجتماعی با گرایشهای مختلف، روابط عمومی با گرایشهای مختلف و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.
تبصره ۱: در جذب نیروی انسانی برای رشته شغلی کتابدار بخش سیار فقط آقایان پذیرفته میشوند.( متقاضی باید در زمان جذب، گواهینامه پایه یکم رانندگی داشته باشد).
تبصره ۲: در جذب نیروی انسانی برای رشته شغلی کتابدار، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته کتابداری در اولویت خواهند بود.
رشته شغلی کارشناس امور اداری: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های : علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی در مقطع کارشناسی ، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های منابع انسانی ، مدیریت تحول، تشکیلات و روشها و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های مهندسی صنایع، حقوق.
رشته شغلی کارشناس مالی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های حسابداری، علوم اقتصادی، امور مالی و حسابداری، اقتصاد و مدیریت دولتی با گرایش مالی و مهندسی مالی.
رشته شغلی کارشناس عمران: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) ، مهندسی راه وساختمان و مهندسی معماری.
رشته شغلی کارشناس آمار و برنامه ریزی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مدیریت دولتی، مهندسی صنایع با گرایش برنامهریزی و تحلیل سیستم ها.
رشته شغلی کارشناس انجمن ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مهندسی صنایع ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های: ارتباطات و آمار و کارشناسی حقوق.
رشته شغلی کارشناس مشارکت ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های ارتباطات ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها و آمار و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.
رشته شغلی کارشناس روابط عمومی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های روابط عمومی، امور فرهنگی، علوم ارتباطات ، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه.
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایشها).
تذکر۱: در جذب نیروی انسانی برای رشته شغلی کتابدار بخش سیار دارا بودن گواهینامه پایه یکم رانندگی و ارائه آن در زمان ثبت نام الزامی است.
تذکر۲:در جذب نیروی انسانی، برای رشته شغلی کتابدار، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته کتابداری در اولویت خواهند بود.
د)مدارک مورد نیاز جهت ورود به محل برگزاری آزمون:
اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۲۰۰ ریال به شماره حساب ۱۴۷۲۷۹۵۵۸ نزد بانک تجارت شعبه فلسطین- کشاورز، به شماره کد ۳۲۲ به نام نهاد کتابخانههای عمومی کشور، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت به عنوان حق ثبت نام.
تبصره: وجه پرداخت شده بابت حق ثبت نام، به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.
کارت ورود به جلسه آزمون.
همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی.
هـ)مراحل جذب :
مرحله اول) ثبت نام:
ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۲۰/۱۱/۹۱ لغایت ۲۸/۱۱/۹۱ در سامانه اینترنتی ثبت نام، به آدرس « WWW.IRANPL.IR » انجام می پذیرد. تاریخ مذکور قابل تمدید، نخواهد بود.
تبصره: چنانچه در هریک از مراحل آزمون، مصاحبه و ورود به خدمت، مشخص شود که داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه روند مراحل جذب، محروم خواهد شد.
مرحله دوم) آزمون کتبی :
۱-زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق پورتال نهاد اعلام خواهد شد.
تبصره: کارت ورود به جلسه آزمون ، ۴۸ ساعت قبل از برگزاری آزمون ، از طریق پورتال نهاد (صفحه شخصی متقاضیان)، قابل دریافت خواهد بود.
۲-سوالات آزمون:
سوالات آزمون کتبی به منظور سنجش توانمندی و سطح دانش عمومی متقاضیان رشته های شغلی مورد نیاز ، براساس سرفصلهای ذیل تعیین می شود:
الف)ادبیات فارسی
ب)معارف اسلامی
ج)مدیریت عمومی با تاکید بر مباحث مدیریت کتابخانه
د)تاریخ
ه)استعداد سنجی
و)اطلاعات عمومی
ز)کتابداری
ح)کتابشناسی
ط)روانشناسی
مرحله سوم ) مصاحبه حضوری: پذیرفته شدگاندر اینمراحل ، با توجه به نیاز شهرستانها به میزان سه برابر ظرفیت به مصاحبه عمومی وتخصصی دعوت خواهند شد.
تبصره: زمان و مکان مصاحبه حضوری، متعاقباً از طریق پورتال نهاد، به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.
تذکر: شرکت در آزمون نهاد کتابخانههای عمومی کشور، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند و متقاضی با علم به این موضوع در آزمون شرکت می نماید.
مرحله چهارم ) گزینش:
پذیرفته شدگان مرحله سوم پس از طی گزینش ، به همکاری دعوت خواهند شد.
تذکر ۱: تعداد نیروی انسانی تعیین شده به عنوان نیروی انسانی مورد نیاز در هراستان و یا شهرستان، حداکثر نیروی انسانی مورد نظر نهاد است؛ لذا امکان کاهش تعداد نیروی انسانی که برای اشتغال در هر استان و شهرستان در نظر گرفته شده است، وجود دارد.
تذکر ۲: نهاد بر اساس ضوابط و استانداردهای عمومی و تخصصی خود اقدام به جذب خواهد کرد و چنانچه در هر حوزه یا شغلی به تشخیص کمیته تخصصی مربوطه متقاضیان، شرایط لازم مورد نظر نهاد را احراز ننمایند هیچ گونه جذبی صورت نمیگیرد.
استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور
__________________
. . . . .
|
2 کاربر زیر از ترنم سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش:
|
|

02-09-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
استخدام بانک صادرات سال ۹۱
استخدام بانک صادرات سال ۹۱
استخدام جنوب و شرق تهران بانک صادرات
بانک صادرات ایران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود برای شعب مناطق جنوب و شرق شهر تهران و شهرستان های تابعه صرفاً برای انجام وظیفه در شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط به شرح زیر بـر اساس ضوابط آیین نامه ی استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه ، معاینات پزشکی و … بـا انعقاد قرارداد کار موقت دعوت بـه همکاری می نماید.
شرایط اختصاصی
- حداکثر سن برای متقاضیان ۲۷ سال تمام (متولدین بعد از ۰۱/۱۰/۱۳۶۴)
- مدرک و رشته ی تحصیلی: لیسانس بـا رشته های تحصیلی : حسابداری – حقوق – آمار – کامپیوتر بـا گرایش های «نرم افزار – سخت افزار»-فنآوری اطلاعات (IT) – صنایع بـا گرایش «برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها» – علوم اقتصادی بـا گرایش های « بازرگانی – نظری- صنعتی- اقتصاد کشاورزی- پول و بانکداری» – مدیریت بـا گرایش های «بازرگانی – صنعتی – دولتی- بیمه- امور گمرکی – بانکداری – فن آوری اطلاعات (IT) » – ریاضی گرایش « محض و کاربردی»
- حداقل معدل کل مدرک تحصیلی کارشناسی ۱۵
شرایط عمومی
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران و تعهد بـه نظام و قانون اساسی.
- تدین بـه یکی از ادیان رسمی کشور.
- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
- عدم اعتیاد بـه دخانیات ، مواد مخدر و روان گردان.
- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
- انجام خدمت وظیفه ی عمومی و یا معافیت دایم.
- بومی استان تهران. صرفاً شهرمحلتولد یامحل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم، بـهعنوان ملاک بومی بودن متقاضی مورد پذیرش بانک میباشد.
نحوه ثبت نام
- متقاضیان واجد شرایط بـه منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۱۳۹۱ بـا مراجعه بـه سایت اینترنتی بانک بـه آدرس www.bsi.ir نسبت بـه تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی دامون، نسبت بـه واریز وجه ثبت نام بـه میزان ۲۵۰٫۰۰۰ ریال در وجه اداره ی کل آموزش بـه شماره حساب ۰۱۰۱۸۷۵۹۵۸۰۰۶ اقدام نمایند و بـا دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه ی مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* بـا عنایت بـه ایـن کـه استرداد وجه ثبت نام، امکان پذیر نمی باشد، خواهشمند است صرفاً در صورت احراز شرایط مورد نیاز بانک ، اقدام بـه ثبت نام گردد.
- مهلت ثبت نام تـا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۴/۱۲/۱۳۹۱ تعیین گردیده و بـه هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. ضمناً، تاریخ های ۵/۱۲/۱۳۹۱ و ۶/۱۲/۱۳۹۱ امکان اصلاح اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان وجود دارد.
- مسوولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی بـه عهده ی شخص متقاضی می باشد . بدیهی است متعاقباً نسبت بـه اخذ و بررسی مدارک شناسایی ، تحصیلی و … پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنان چـه مغایرتی در مندرجات مدارک ارایه شده بـا شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه ی مراحل استخدامی متقاضی در هر مرحله جلوگیری بـه عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت .
- شایان ذکر است هنگام ثبت نام ، داشتن اسکن عکس ۴×۳ پرسنلی تمام رخ بـا پشت زمینه سفید ، بـا عرض ۳۰۰ و ارتفاع ۴۰۰ پیکسل و بـا فرمت JPG در رایانه الزامی است
- داشتن فایل عکس پرسنلی اسکن شده، بـا پشت زمینه روشن و تمام رخ ، بـا فرمت JPG و حجم «حداقل ۴۰۰×۳۰۰ و حداکثر ۳۲۰×۳۴۰پیکسل »، پیش از شروع ثبت نام الزامی می باشد.
سایر نکات
- جانبازان ، آزادگان و خانواده محترم «شهدا، مفقود الاثرها، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی (غیر قابل اشتغال)»بـر اساس قوانین و مقررات مربوط از حداکثر ۵ سال ارفاق شرط سن بهره مند می باشند.
- چنان چـه در هر یک از مراحل جذب و بعد از آن مشخص گردد متقاضی بدون داشتن شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده ثبت نام و در آزمون شرکت نموده است، از تکمیل پرونده استخدامی و یا ادامه اشتغال وی ممانعت بـه عمل خواهد آمد.
- پرینت کارت ورود بـه جلسه آزمون از روز شنبه مورخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۱ لغایت ۱۳/۱۲/۱۳۹۱ از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی قابل دریافت می باشد.
- آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ ۱۸/۱۲/۱۳۹۱ راس ساعت ۹ صبح برگزار می گردد. نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
- مفاد آزمون استخدامی جمعاً دارای ۱۳۰ سوال بـه شرح جدول زیر و همچنین ارایه ی ۶۰ سوال روانشناسی بدون در نظر گرفتن امتیاز طراحی می گردد.
وب سایت: http://www.bsi.ir/Job-Opportunity/default.bsi
استخدام بانک صادرات سال ۹۱
__________________
. . . . .
|
2 کاربر زیر از ترنم سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش:
|
|

02-09-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
استخدام آموزش و پرورش استان قم
استخدام آموزش و پرورش استان قم
ضوابط وشرایط جذب معلمان وظیفه برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در ادامه دانلود نمایید.
لینک توضیحات و فرم ثبت نام
مهلت ثبت نام : ۲/۱۲/۹۱
لینک سایت: http://qom.medu.ir
استخدام آموزش و پرورش استان قم
__________________
. . . . .
|
2 کاربر زیر از ترنم سپاسگزاری کرده اند برای پست مفیدش:
|
|

02-11-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
آگهی استخدام بیمارستان امیر المومنین
آگهی استخدام بیمارستان امیر المومنین (ع)
بیمارستان امیر المومنین (ع) دعوت به همکاری می نماید.
استان تهران
شهرستان تهران
مرکز امیر المومنین
رشته طب اورژانس
مدرک متخصص
تعداد نیروی مورد نیاز
2
میزان حقوق و مزایای پرداختی ۷۰% کارکرد
توضیحات
تلفن
صبح
-
داخلی مغز و اعصاب
متخصص
۱
چشم
متخصص
۱
واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل نمایند.
- تلفن ، فکس :
- 55346318
- وبسایت :
- ایمیل :
- آدرس :
__________________
. . . . .
ویرایش توسط ترنم : 02-11-2013 در ساعت 04:01 PM
|

02-11-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
آگهی استخدام در شرکت پخش پگاه
آگهی استخدام در شرکت پخش پگاه
شرکت پخش پگاه دعوت به همکاری می نماید.
جهت شغل رییس مرکز پخش مشهد
۱- آقا با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت، بازرگانی و رشته های مرتبط
۲- توانایی انجام ماموریت های شهرستان
۳- منظم، متعهد و خلاق
۴- با سابقه کار مرتبط در صنعت پخش لطفا سوابق کاری و عکس خود را به ایمیل ما ارسال فرمایید.
آگهی استخدام در شرکت پخش پگاه
__________________
. . . . .
|

02-11-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
آگهی دعوت به همکاری شرکت رایانمهر
آگهی دعوت به همکاری شرکت رایانمهر در سراسر کشور(بدون سابقه کار)
شرکت رایانمهرنماینده رسمی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و تالیا، پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک، در نظر دارد به منظور توسعه خدمات خود در سراسر کشور، از افراد مستعد، کوشا و علاقه مند به کسب درآمد دعوت به همکاری نماید.
ویژگی ها:- علاقه مند به حوزه تجارت الکترونیک
- عدم نیاز به سرمایه
- عدم نیاز به سابقه کار
- عدم نیاز به دفتر کار
لازم به ذکر است که اشتغال در سایر ارگان ها و اشتغال به تحصیل بلامانع است.
جهت مطالعه شرایط همکاری اینجا کلیک کنید.
__________________
. . . . .
|

02-11-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
آگهی استخدام شرکت تولیدی ایران تایر
شرکت تولیدی ایران تایر جهت تکمیل کادر تخصصی خود از تعدادی لوله کش با مدرک دیپلم یا فوق دیپلم با حداقل دو سال سابقه کار و حداکثر ۳۰ سال سن دعوت به همکاری می نماید.
از علاقمندان درخواست می گردد کپی (مدارک تحصیلی، کارت پایان خدمت و سابقه کاری) را به همراه یک قطعه عکس
حداکثر تا ۱۴ روز پس از درج آگهی به آدرس ما ارسال نمایند.
- تلفن ، فکس :
- وبسایت :
- ایمیل :
- آدرس :
- تهران، کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج (بزرگراه شهید لشگری) کد پستی 1398834711
__________________
. . . . .
|

02-11-2013
|
 |
ناظر و مدیر تالارهای آزاد 
|
|
تاریخ عضویت: Dec 2010
محل سکونت: هرسین
نوشته ها: 5,439
سپاسها: : 7,641
11,675 سپاس در 3,736 نوشته ایشان در یکماه اخیر
|
|
آگهی استخدام شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات
آگهی استخدام شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات توسا
شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات توسا به منظور تکمیل کادر مدیریتی خود در بخش فروش ، یک نفر مدیر واحد فروش استخدام می نماید.
- شهرهای مورد نیاز : بجنورد
- تاریخ انقضا :۱ اسنفد ماه ۹۱
———————————————————— ———————————————————— ——- شرایط شغلی مورد نیاز- عنوان شغلی: مدیر واحد فروش
- رشته تحصیلی : کامپیوتر ، اقتصاد، حسابداری و مدیریت
- مقطع تحصیلی : کارشناسی و بالاتر
- حداقل سابقه کار : سابقه کار نمی خواهد
———————————————————— ———————————————————— ——- آدرس و نحوه تماس- تکمیل فرم : www.job.tosa.ir
———————————————————— ———————————————————— ——-
متن آگهی
شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات توسا به منظور تکمیل کادر مدیریتی خود در بخش فروش ، یک نفر مدیر واحد فروش استخدام می نماید.
شرایط :
تاریخ ارسال مدارک اول اسفند ۱۳۹۱ می باشد
دانش آموختگان رشته های کامپیوتر ، اقتصاد، حسابداری و مدیریت دارای اولیت بالاتری می باشند
حضور تمام وقت در محل شرکت الزامی می باشد . موقعیت جغرافیایی شرکت در استان خراسان شمالی ، شهرستان بجنورد می باشد .
کلیه مکاتبات و ارسال مدارک تنها از طریق پست الکترونیکی job@tosa.ir انجام می گیرد.
وب سایت شرکت : www.tosa.ir
__________________
. . . . .
|
کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
|
|
مجوز های ارسال و ویرایش
|
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد
|
|
|
اکنون ساعت 11:42 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
|