بازگشت   پی سی سیتی > جستجوی انجمن ها

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 , از مجموع 15
جستجو در زمان 0.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جستجو برای اولین بار , 71 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.
جستجو: نویسنده پست: farzan_pirnia
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
باتشکر از شما که این تا÷یک رو برای شناسوندن شاعر...

باتشکر از شما که این تا÷یک رو برای شناسوندن شاعر بزرگی چون کارو به راه انداختین
امید وارم تا بشه با این روش شاعرانیرو که تو سانسور ها گم میشن به دیگر دوستان شناسوند
درسته که به تازه گی اشعار کتاب...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
احتياج گفتم : بگو به من ، اي فاحشه ! كه داد به...

احتياج
گفتم : بگو به من ، اي فاحشه ! كه داد به باد
شرافت و غرور تو را ؟ ناله از دلش سر داد
كاي احتياج زاده ي زر ، مادر فساد
لعنت به روح مادر معروفه ي تو باد
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
در زميني كه زمان كاشت مرا گل زيبايش به جز...

در زميني كه زمان كاشت مرا

گل زيبايش به جز خار نبود

پستي و هرزگي و هرزه دري

حسرتا بهر كسي عار نبود

زار و بد بخت و گرفتار كسي
كه به اين عار گرفتار نبود
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
نامه ای به چارلی چاپلين

اين ... نه داستان است نه افسانه است ! نه شعر است نه يك نثر شاعرانه است .

قطره اشكي است ؛ رميده و طوفاني كه از ديدگان حسرت بار رنج ؛ بدامان پاره پاره شب گرسنگيها غلطيده است .

چارلي با زبان...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
آهنگي در سكوت

آهنگي در سكوت
بپيچ اي تازيانه ! خرد كن ، بشكن ستون استخوانم را
به تاريكي تبه كن ، سايه ي ظلمت
بسوزان ميله هاي آتش بيداد اين دوران پر محنت
فروغ شب فروز ديدگانم را
لگدمال ستم كن ، خوار كن ،...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
افسانه ي من

افسانه ي من
گغتم كه بيا كنون كه من مستم ، مست
اي دختر شوريده دل مست پرست
گفتا كه تو باده خوردي و مست شدي
من مست باده مي خواهم ، پست
يك شاخه ي خشك ، زار و غمناك ، شكست
آهسته فروفتاد و...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
تکیه بر جای خدا

تکیه بر جای خدا
شبی در حال مستی تکیه بر جای خدا کردم//درآن یک شب خدایا من عجائب کارها کردم
جهان را روی هم کوبیدم از نو ساختم گیتی//ز خاک عالم کهنه جهان نو بنا کردم
کشیدم بر زمین از عرش دنیا دار...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
نامه يك حروفچين به مدير يك مجله

نامه يك حروفچين به مدير يك مجله
آقاي مدير !

ظاهرا من اين اجازه را نبايد به خود بدهم كه چند كلامي بي پرده با شما گفتگو كنم . خوشبختانه اين اجازه را بخود نداده ام چون ... اينكه با شما حرف ميزند من...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
نامه یک دختر زشت به خدا

نامه یک دختر زشت به خدا
پروردگارا!این نامه را از بنده ای از بندگان تو به تو می نویسد که بدبختی بمفهوم وسیع کلمه-در زندگی بی پناهش بیداد می کند..
بعظمت تردید ناپذیرت سوگند همین حالا که این نامه را...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
بر سنگ مزار الا ، اي رهگذر ! منگر ! چنين بيگانه...

بر سنگ مزار
الا ، اي رهگذر ! منگر ! چنين بيگانه بر گورم
چه مي خواهي ؟ چه مي جويي ، در اين كاشانه ي عورم ؟
چه سان گويم ؟ چه سان گريم؟ حديث قلب رنجورم ؟
از اين خوابيدن در زير سنگ و خاك و خون...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
سکوت

سكوت
گفتم كه سكوت ... ! از چه رو لالي و كور ؟
فرياد بكش ،‌كه زندگي رفت به گور
گفتا كه خموش ! تا كه زنداني زور
بهتر شنود ، نداي تاريخ ز دور
بستم ز سخن لب ، و فرا دادم گوش
ديدم كه ز...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
آخرين نامه:

شش ماه تمام است كه در كوچه پس كوچه ها ويلانم.
اين انعكاس واپسين طپش قلب محنتبار يكي از هزاران زن بي گناهي است كه اجتماع در ظلمت شب ,كلمه شرافت را از قاموس زندگيش ربوده است.
اين نامه آخرين نامه يك...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
در زمینی که مردمانش عصا از کور می دزدن من از...

در زمینی که مردمانش عصا از کور می دزدن
من از خوش باوری در آن جا محبت جستجو می کردم
(کارو)
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
شب زفاف

من زاده ی شهوت شبی چرکینم http://i5.tinypic.com/4h7hmdi.jpg

در مکتب عشق کافری بی دینم

آثار شب زفاف کامی است پلید

خونی که فسرده در دل خونینم…

تا روح بشر به چنگ شهوت...
انجمن: شعر 12-11-2007
پاسخ ها: 63
نمایش ها: 84,491
نوشته شده توسط farzan_pirnia
ویرانه

شبي مست ومستانه مي گذشتم از ويرانه اي...!!
در سياهي چشم مستم خيره شد بر خانه اي
نرم نرمک رفتم تا لب پنجره اي
صحنه اي ديدم دلم سوخت چون پر پروانه اي ...
پدري کور و فلج افتاده اندر گوشه اي
مادري...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 , از مجموع 15

 

اکنون ساعت 07:34 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها